Absoluut niet eerlijk gezegd, men case is met cablemanagement dus modulair is geen vereiste. Had gewoon de OCZ gepakt op die site voor zen prijs.
Ik heb ondertussen geopteerd voor
deze van XFX. Heb ergens gelezen dat die zo goed als dezelfde voedingen bouwen als seasonic.
Ik heb na controle van men harde schijf ook de SSD vervangen met het 64GB model. Ik gebruik deze computer nu al jaren met 2 gebruikers en zit aan 46GB gebruikt, i ruim altijd ongebruikte programma's en data op.
Heb ook gekozen voor CAS9 valueram, ipv cas7 . Ik zou waarschijnlijk het verschil toch niet merken.
Ik zit nog wel te twijfelen om toch maar 8GB (14 euro meer) ram te pakken want mijn moederbord heeft maar 2 dimms. Al denk ik niet het ooit echt nodig te gaan hebben... i dunno
dit is em dan