1gtx580 draait alles op full hd aan extreem hoge fps, een2de bijsteken is compleet overbodig en weggegooid geld, ik heb hier ook nog 2 6970 in cf steken en met 1 kaart draai ik alles, die 2de kaart heeft quasi geen meerwaarde, enkel om leuke cijfertjes in 3 dmark te laten zien en meer ook niet ...