Archief - 8800 Ultra SLI vs GTX580

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mdgf

Legacy Member
Een 580GTX in SLI is simpelweg het aller, ALLERdomste dat je momenteel kunt doen...

Vic 40+

Legacy Member
Met die nieuwe kaarten zou ik daar ook niet meer aan beginnen.Zelfs een gtx 560 ti in sli kan je al je vragen bij hebben.Maar dat is iig beter dan 1 gtx 580 en voor hetzelfde geld.

Tharionos

Legacy Member
die nieuwe kaarten zal toch ook even afwachten wat dat allemaal geeft , ik wacht toch altijd met nieuwe gen stuff tot het zowat bugged out is

Brick Top

Legacy Member
Zoek u een tweedehands 580? Ik heb de MSI GTX580 TWIN FROZR II gekocht voor €300. Ding is fluisterstil en draait voorlopig alles op max.

Nieuw zou ik zo'n kaart ook wel niet gekocht hebben.

Samus007

Legacy Member
1gtx580 draait alles op full hd aan extreem hoge fps, een2de bijsteken is compleet overbodig en weggegooid geld, ik heb hier ook nog 2 6970 in cf steken en met 1 kaart draai ik alles, die 2de kaart heeft quasi geen meerwaarde, enkel om leuke cijfertjes in 3 dmark te laten zien en meer ook niet ...

FlameDB

Legacy Member
Bwa, alsk battlefield 3 alles opensmijt krijg in toch soms irritante framedrops op multiplayer met mijn 580 hoor. Alsook metro moet je niet proberen met alles op hoogste en alles aan.

Ik zou eerder opteren voor alles op high want tegenwoordig hebben games zo van die ultieme settings waarmee je amper verschil ziet met high maar toch 2 keer zo zwaar zijn. Goed voor die mensen die extreem veel geld steken in gpu's..

Samus007

Legacy Member
Zelfs met cf aan heb ik geen aanvaarbare fps op ultra met battlefield3 ( solid + 60 fps all time), toen crysis uitkwam bestonden er ook gewoon geen systemen die het het supervlot konden draaien, er zijn idd zo van die games nu eenmaal en een sli/cf opstlling vrijwaard u ook niet helemaal.

BestGamer

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
Bwa, alsk battlefield 3 alles opensmijt krijg in toch soms irritante framedrops op multiplayer met mijn 580 hoor. Alsook metro moet je niet proberen met alles op hoogste en alles aan.

Ik zou eerder opteren voor alles op high want tegenwoordig hebben games zo van die ultieme settings waarmee je amper verschil ziet met high maar toch 2 keer zo zwaar zijn. Goed voor die mensen die extreem veel geld steken in gpu's..

Ik had toen geen last met bf3 maar ik heb nu sli gestoken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan