3lb4rt0
Legacy Member
Wil graag mijn draadloos netwerk uitbreiden en heb al enkele modellen gevonden, allemaal Dlink.
maar in theorie is 802.11G beter maar is dit in de praktijk ook wel te voelen dat dit beter is?
Heb ook een router gevonden die adsl2 ondersteunt is dit dan beter deze te nemen voor de toekomst of gaat belgacom dit toch nooit ondersteunen?
3l b4rt0
maar in theorie is 802.11G beter maar is dit in de praktijk ook wel te voelen dat dit beter is?
Heb ook een router gevonden die adsl2 ondersteunt is dit dan beter deze te nemen voor de toekomst of gaat belgacom dit toch nooit ondersteunen?
3l b4rt0
ben wel dit tegengekomen toen ik even googlde
.