CrasH
Legacy Member
Omdat ik vaak gaan werken ben en een vriendin heb, heb ik niet meer zoveel tijd voor de theoretische kant van de pc en zit ik meestal te gamen als ik op de pc zit dus ik loop wat achter, SLI is voor mij tamelijk nieuw.
Ik zou graag een nieuwe graka kopen en aangezien ik nu ene heb met 256mb zou ik dus willen upgraden naar 512mb. Ik zit momenteel nog met een agp nforce3 mobo maar dat zal niet lang meer duren. Het mobo dat ik wil kopen staat al vast en dat word een DFI LANPARTY nF4 SLI-DR, want ik hoor enkel maar lof over die mobo's.
Nu zie ik dat ze bij tones de POINT OF VIEW Geforce 7800GTX 512MB verkopen.
Mijn vraag naar jullie is de volgende: Is het beter om een kaart te kopen van 512mb... of 2 kaarten van 256mb? Welk merk raden jullie aan?
Ik zou graag een nieuwe graka kopen en aangezien ik nu ene heb met 256mb zou ik dus willen upgraden naar 512mb. Ik zit momenteel nog met een agp nforce3 mobo maar dat zal niet lang meer duren. Het mobo dat ik wil kopen staat al vast en dat word een DFI LANPARTY nF4 SLI-DR, want ik hoor enkel maar lof over die mobo's.
Nu zie ik dat ze bij tones de POINT OF VIEW Geforce 7800GTX 512MB verkopen.
Mijn vraag naar jullie is de volgende: Is het beter om een kaart te kopen van 512mb... of 2 kaarten van 256mb? Welk merk raden jullie aan?
