sheebs
Legacy Member
kan iemand mij soms eens het verschil uitleggen tussen beide? ik wil weten of eht d emoeite is 50 euro meer te betalen voor de EXTREME.
thx
E: heb net gezien online dat et geheugen bij GS werkt op 1.2 Ghz, bij extreme 1.3 Ghz en de kloksnelheid 375 en 440 Mhs bedraagt, heb niet zovele verstand van grafische kaarten dus eve vrage: is dit nu echt d emoeite?
thx

E: heb net gezien online dat et geheugen bij GS werkt op 1.2 Ghz, bij extreme 1.3 Ghz en de kloksnelheid 375 en 440 Mhs bedraagt, heb niet zovele verstand van grafische kaarten dus eve vrage: is dit nu echt d emoeite?