Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the_brainiac zei:mmm ne 7600GT = X1800XT? Ik dacht het niet ! Eerder een X1800GTO = 7600GT![]()
en vallen zwaar te overclocken...
-Clocker- zei:en wie heeft dat ooit gezegd?![]()
Davion zei:7600GT is zeker rapper dan een X1800XT of een 7900GT, maar imo is een 7900GT dan nog de betere keuze.
maar om ze meteen gelijk te stellen aan een X1800XT als ze in bepaalde gaems als last hebben met een X850XT PE is er wat over :doc:zijde gy nu tegenwoordig dan zo blind ofwa ?Davion zei:Nee, dawnz heeft er de laatste tijd veel zin in om ATi onterecht te hypen.
7600GT is zeker rapper dan een X1800XT of een 7900GT, maar imo is een 7900GT dan nog de betere keuze.
neenee ik ben objectief blind.Davion zei:Gij zijt eerder ATi-blind.
the_brainiac zei:de X1900Gt begint ook eindelijk te arriveren in België![]()
PineMangoes zei:Na ff de realtime game benchmarks van de review uit m'n vorige post te hebben gelezen, moet ik het beeld idd wat nuanceren. In de synthetische 3dmark benchmark is de SLI 7600 GT sneller dan een single X1800XT, maar in de meeste van de geteste games scoort de single X1800XT dan weer beter. 't Staat dus, zoals dawnz aanhaalde, voor onze neus.
EDIT: Na enkele andere reviews gecheckt te hebben, lijkt 't erop dat de 7600 GT SLI een 10 à 20% sneller is als een 7900 GT. Daar de X1800XT maar een zuchtje sneller is dan een 7900 GT lijkt 't erop dat mijn review niet echt relevant is. Mijn excuses.
kleiner bus zal wel nie,X1900GT vervangt leuk de X1800XTboostah zei:imho schijt kaart, x1800xt is (als je ati wilt blijven) een beter keus, het geheugen van de x1900gt is echt afgeknepen door een kleinere bus (x1800xt blijft mooi meegaan en eenmaal 1600*1200 springt de x1800xt ver derover)
dus x1900gt zelf ni overnadenken en direct maar een x1800xt nemen (of als die der ni is, of care welk merk) direct de 7900gt nemen, veel betere keus
+ de GT heeft weer unlcoking potentialDavion zei:Gij zijt eerder ATi-blind.
zijde gy nu tegenwoordig dan zo blind ofwa ?
het staat voor uwe neus dat die X1800XT die 7600gt sli zo inmaakt op hoge resoluties.
man man man zo nvidia-blind man ni te doen
the_brainiac zei:kleiner bus zal wel nie,X1900GT vervangt leuk de X1800XT+ de GT heeft weer unlcoking potential
, tis maar om aan te tonen 1 review = niets)
) is het vrij gelijk tussen x1800xt en x1900gt, met een lichte winst voor de x1900gt, maar eenmaal in andere games (dus ni fear of oblivion
) neemt de x1800xt het voortouw, en al helemaal op hoge reso's (kheb btw ni naar 7900gt gekeken voor deze vergelijking)-dawnz- zei:zijde gy nu tegenwoordig dan zo blind ofwa ?
het staat voor uwe neus dat die X1800XT die 7600gt sli zo inmaakt op hoge resoluties.
man man man zo nvidia-blind man ni te doen :doh: :doh:
Djeezes kerel! doe normaal en kom terug wnn je het weet.Featherfoot zei:Djeezes kerel! Doe normaal en wees niet zo voos.
moesten ze op de 7600GT een 256-bit bus zette is em sneller als de 7900GT en da zou onozel zijn ehshadow77566 zei:heeft die 7600 gt nog altijd 128 bit bus ? :| mijn 3 jaar oude 9800pro heeft al een 256 bit bus![]()
