Archief - 3 laptops. Dewelke?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrotman

Legacy Member
heb hier 3 laptops op het oog. wat ik er graag mee wil doen: surfen + films bekijken en veel muziek; zou dan ook mijn stereo op laptop aansluiten.
gamen totaal niet.



1ste laptop heeft Intel Pentium en de 2 andere Intel Core i3..
(1 is 2de generatie).. maakt dat veel verschil die processors?

ik had eerst een hp pavilion op het oog maar blijkbaar overheaten die vrij snel dus heb ik die al geschrapt. een maat van mij zei dat ik acer ook moest vermijden. (1ste laptop)
dus welke neem ik het best?

R3L4X

Legacy Member
Kijk eens bij Dell bij het gedeelte voor bedrijven (kan je ook als particulier kopen), je neemt de Vostro 3550, dan het model van 529/569 (deze heeft backlit tobo) euro, voeg toe aan mandje en gebruik deze code : WVLSTRJP?$PBBF

628 euro in totaal (voor die van 569), minder voor die van 529, en je hebt een betere laptop dan die 3 die jij opnoemt.

Carrotman

Legacy Member
die 529 en 569 zijn net hetzelfde, behalve dat die 569 een hhd heeft van 500GB, en de andere maar 320GB. juist?
en wat is die backlit tobo?

R3L4X

Legacy Member
Verlicht toetsenbord, staat rechts in die kolom als Azerty toetsenbord (gewoon toetsenbord)/Azerty toetsenbord met achtergrondverlichting. Weet niet op welke van de modellen er een zit maar gok vanaf die van 569 euro.

Carrotman

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Verlicht toetsenbord, staat rechts in die kolom als Azerty toetsenbord (gewoon toetsenbord)/Azerty toetsenbord met achtergrondverlichting. Weet niet op welke van de modellen er een zit maar gok vanaf die van 569 euro.

zoeen verlicht toetsenbord heb ik niet per se nodig

R3L4X

Legacy Member
Wel dan kan je de goedkopere versie nemen, zolang je maar de i5 neemt, veel meer power dan de i3.

Carrotman

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Wel dan kan je de goedkopere versie nemen, zolang je maar de i5 neemt, veel meer power dan de i3.

maakt dat echt zoveel verschil? dan zou ik de 529 misschien nemen, maar daar zit maar 300GB hdd in..

R3L4X

Legacy Member
Carrotman zei:
maakt dat echt zoveel verschil? dan zou ik de 529 misschien nemen, maar daar zit maar 300GB hdd in..

Gewoon de versie nemen met 500GB als je de schijfruimte nodig hebt.

verreckie

Legacy Member
Heb me gisteren ook een vostro 3550 besteld, was op zoek naar een laptop met verlicht toetsenbord, en die leek me wel een deftig ding.
Kortingsbon van €100 en gratis verzending. :)

Carrotman

Legacy Member
verreckie zei:
Heb me gisteren ook een vostro 3550 besteld, was op zoek naar een laptop met verlicht toetsenbord, en die leek me wel een deftig ding.
Kortingsbon van €100 en gratis verzending. :)
ook via dell site? en ik heb maar 80 euro korting? :p
30 euro standaard korting + 50 euro korting van die code van sakke1994.

R3L4X

Legacy Member
Je kan ook de 3550 met AMD 6630 nemen, ze zijn een beetje aan elkaar gewaagd.

Carrotman

Legacy Member
kheb de 3750 net gekocht!

die 3550 met AMD kwam uiteindelijk gewoon duurder uit dan de 3750.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan