Deetje
Legacy Member
Aangezien ik een nieuwe grafische kaart koop (7800gt) ben ik aan het overwegen om van mijn 1024 ram , 2048 ram te maken...
Ik heb echter momenteel 2 * 512 zitten, kan dat veel kwaad om gewoon 2*512 bij te steken of moet je precies vervangen door twee latjes van 1024? Aangezien mijn budget meer geneigd is om 2*512 aan te kunnen dan 2*1024 zou ik toch liever dat willen.
Concreet: kan het kwaad om 4*512 identiek latjes te steken ipv 2 * 1024 ? Of is er nog een tussenliggende, betere oplossing? Zoals 2*512 en 1*1024
Alvast bedankt
Ik heb echter momenteel 2 * 512 zitten, kan dat veel kwaad om gewoon 2*512 bij te steken of moet je precies vervangen door twee latjes van 1024? Aangezien mijn budget meer geneigd is om 2*512 aan te kunnen dan 2*1024 zou ik toch liever dat willen.
Concreet: kan het kwaad om 4*512 identiek latjes te steken ipv 2 * 1024 ? Of is er nog een tussenliggende, betere oplossing? Zoals 2*512 en 1*1024

Alvast bedankt
