Archief - 2.1 set

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaTraK

Legacy Member
Probleem is dak nu zondag op reis vertrek voor 10 dagen, voor zondag kan nog altijd...

TitaTovenaartje

Legacy Member
sorry M. dat ik mijn vraag hier post.
Ik heb mijn kamer her ingedeeld, en nu heb ik de ideale plaats om een 5.1 setje te plaatsen voor tv en ps2.

Ben geen audiofiel, en wil er ook geen berg geld tegenaan gooien
Wat is dan het best voor mij?

mythe

Legacy Member
MaTraK zei:
Probleem is dak nu zondag op reis vertrek voor 10 dagen, voor zondag kan nog altijd...
Damn, ik heb voor het weekend en tijdens ook geen tijd meer.
Zal dan niet lukken e :).

Toch bedankt!

mythe

Legacy Member
TitaTovenaartje zei:
sorry M. dat ik mijn vraag hier post.
Ik heb mijn kamer her ingedeeld, en nu heb ik de ideale plaats om een 5.1 setje te plaatsen voor tv en ps2.

Ben geen audiofiel, en wil er ook geen berg geld tegenaan gooien
Wat is dan het best voor mij?
Ik had een Creative T5400. Nooit spijt van gehad. Enkel dat em nu kapot is :p.
Maar ondertussen zullen er wel al veel beter zijn voor dezelfde prijs ;).

btw.: is die Altec Lansings V4212 ook een goed setje als ik niet zoveel geld mag weggeven?
Wat raad je mij aan als ik niet boven de 70-80 euro mag?

mythe

Legacy Member
dakantochnie zei:
Als het enkel voor pc en ps2 is: een Creative setje.
Eigenlijk hangt het er ook af van wat hij wilt doen.
Maar hoe hij klinkt lijkt mij een Goedkoop setje wel genoeg. Je mag zelf kijken naar OZAKI denk ik.

Dakantochnie

Legacy Member
mythe zei:
Eigenlijk hangt het er ook af van wat hij wilt doen.
Maar hoe hij klinkt lijkt mij een Goedkoop setje wel genoeg. Je mag zelf kijken naar OZAKI denk ik.
Ozaki is echt wel rommel hoor. :s

mythe

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ozaki is echt wel rommel hoor. :s
Hehe :) Maar kzeg het maar bij wijze vna spreken hoor ;).
Bedoel waarschijnlijk heeft hij totaal gene kwaliteit nodig.

Heb juist nog een mooi setje tegengekomen.
En via pixmania krijg je aantal wat korting.

Want denken jullie van de ALTEC LANSING Luidsprekers MX5021THX 2.1.

Als dit echt een HEEL goed setje is dat LANG meegaat zou ik het mij nog overwegen.

Of is het gewoon overdreven en ben ik beter met een CS21?

The Frak

Legacy Member
mythe zei:
En de
CREATIVE 2.1 speakers I-Trigue 3400 wit

of

JBL Creature 2
??

Maar ik vind eerlijk gezegd die Creature 2 een lelijk ding. Zo een Darth Fader masker precies :p. Maar iedereen zijn eigen smaak.

Die altec lansings zijn dan weer te klassiek en te saai. Tegenover die Creative is wel mijn ding :).

Ik heb zelf de I-Trique 3400, speakers geven een redelijk geluid, maar de geluidsspreiding is niet geweldig. Als je een beetje uit de richting gaat zitten, klinkt je muziek al een pak anders.
Muziek klinkt bij gegeven momenten ook wat 'magertjes', maar daar staat tegenover dat de speakers voor hun grootte wel een goed geluid geven!

Dakantochnie

Legacy Member
Als je dan toch ineens wat meer uitgeeft, ga dan ineens voor de FX6021. ;)

mythe

Legacy Member
dakantochnie zei:
Als je dan toch ineens wat meer uitgeeft, ga dan ineens voor de FX6021. ;)
Kost nog eens 60 euro duurder :).
ik ga denk ik voor de CS21 of de VS4121! Veel verschil op die 2?

Iedereen toch al bedankt!

Dakantochnie

Legacy Member
Neem gewoon wat je het meeste bevalt qua klank.

Ik zou de CS21 nemen, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Vitabis

Legacy Member
dakantochnie zei:
Als je dan toch ineens wat meer uitgeeft, ga dan ineens voor de FX6021. ;)

ik heb deze van gisteren :D
wel veel beter geluid dan men logitech z-640

Feignasse

Legacy Member
Creature II van JBL stonden onlangs in de fnac te spelen en ik vond ze eerlijk gezegd niet zo denderend klinken. Dan liever de i-trigue 3400 van Creative...

Dakantochnie

Legacy Member
Ulixes zei:
Creature II van JBL stonden onlangs in de fnac te spelen en ik vond ze eerlijk gezegd niet zo denderend klinken. Dan liever de i-trigue 3400 van Creative...
Een bewijs dat je altijd eerst moet gaan luisteren alvorens iets te kopen. :)

mythe

Legacy Member
blijkbaar best luisteren :).
Van de vakantie (nog maandje) eens gaan zien in de fnac.

Allemaal bedankt voor het aandachtig meevolgen en de tips ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan