-Die geluidskaart is zijn geld niet waard.
-Hij moet geen Dj materiaal hebben.
-Bose is overpriced crap, de uitleg daarvoor heb ik al eens in een andere thread gegeven.
't Is niet de bedoeling van u persé af te breken of zo he, ik wil gewoon niet dat de mensen een slechte koop zouden doen.