Archief - => Nieuwe grafische kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ducha1998

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een nieuwe (AGP) grafische kaart. Niet te duur (0 ;) - 250€) maar toch goeie prestaties.
Ik zal deze grafische kaart enkel gebruiken voor games en eventueel wa videobewerking.

Op dit moment heb ik een Gefore TI4200, die bij enkele spellen wat achterop geraakt.

Bedankt voor de info!!!

Jense777

Legacy Member
6800GS 256MB voor +/- 240 EUR
6600GT 128MB voor +/- 150 EUR

6800GS is ongeveer dubbel zo snel wordt gezegd.

valkeneers

Legacy Member
Jense777 zei:
6800GS 256MB voor +/- 240 EUR
6600GT 128MB voor +/- 150 EUR

6800GS is ongeveer dubbel zo snel wordt gezegd.

cijfers!;)


zou mss nog effe w8en, volgende maand (maart) komen de nieuw 7600 versies van nvidia uit...

ducha1998

Legacy Member
Pentium IV 3.0 Ghz
1 GB DDR Ram
Gefore TI4200 (deze kwam nog uit een vorige pc (+/- 3 jaar oud) en is dus aan vervanging toe :-))

Wat wil je nog meer weten?

Gunstn

Legacy Member
ook niet heel onbelangerijk bij de keuze tussen ati en nvidia, welke games speelde ?

ducha1998

Legacy Member
nielsgunst zei:
ook niet heel onbelangerijk bij de keuze tussen ati en nvidia, welke games speelde ?

shooters (Brothers in Arms, Far Cry, Medal of Honor, Call of Duty, ...), sportgames (FIFA, PES, ...) en 3D rts-en (Soldiers: HOWWII, ...)

Da ist zo een beetje.

NaaiT

Legacy Member
valkeneers zei:
cijfers!;)


zou mss nog effe w8en, volgende maand (maart) komen de nieuw 7600 versies van nvidia uit...
als die uitkomt, zouden de lower budget kaarten ook veel dalen of niet?
Ikzelf zoek ook een kaartje om en bij de 150€, atm zit ik met een GeForce 3 ti 500.

qua gaming ongeveer hetzelfde als ducha. (sry btw dat ik dit in u thread kom zetten, maar ik vind het dan maar nutteloos om hiervoor een nieuwe te starten :) )

Mich

Legacy Member
NaaiT zei:
als die uitkomt, zouden de lower budget kaarten ook veel dalen of niet?
Ikzelf zoek ook een kaartje om en bij de 150€, atm zit ik met een GeForce 3 ti 500.

qua gaming ongeveer hetzelfde als ducha. (sry btw dat ik dit in u thread kom zetten, maar ik vind het dan maar nutteloos om hiervoor een nieuwe te starten :) )
Ik zou toch afwachten wat die 7600 kaartjes gaan kosten. Moest het niet gaan, zou ik minstens voor de 6800GS gaan, een pak krachtiger dan een 6600GT en ik denk dat je daar meer plezier aan zal hebben ook.

ducha1998

Legacy Member
Wat vinden jullie van deze?

- XFX Geforce 6800GS Extreme (256 MB DDR3, dual DVI, TV-out)
- Sapphire Radeon X800 (256 MB GDDR3, DVI, TV-out, VIVO)

RealFlub

Legacy Member
kzou voor die 6800GS gaan
als die X800 nog een pro of XT geweest zijn, dan ging me keuze anders liggen.

6800GS is trouwens nieuwer en zal langer meegaan dan die X800 (ik bedoel in de software)

ducha1998

Legacy Member
Mich zei:
Ik zou toch afwachten wat die 7600 kaartjes gaan kosten. Moest het niet gaan, zou ik minstens voor de 6800GS gaan, een pak krachtiger dan een 6600GT en ik denk dat je daar meer plezier aan zal hebben ook.

Weetge wanneer deze er komen? Is deze dan heel wa beter?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan