ducha1998
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een nieuwe (AGP) grafische kaart. Niet te duur (0
- 250€) maar toch goeie prestaties.
Ik zal deze grafische kaart enkel gebruiken voor games en eventueel wa videobewerking.
Op dit moment heb ik een Gefore TI4200, die bij enkele spellen wat achterop geraakt.
Bedankt voor de info!!!
- 250€) maar toch goeie prestaties.Ik zal deze grafische kaart enkel gebruiken voor games en eventueel wa videobewerking.
Op dit moment heb ik een Gefore TI4200, die bij enkele spellen wat achterop geraakt.
Bedankt voor de info!!!
)