Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Let me google that for youmars zei:hoeveel kost een 16 poort switch?
hub, switch ze weten het zelf niet ...[B]Rocketeer;12938788 zei:


boerkoene zei:iemand die toevallig ergens weet waar ze nu nog telenet installateurs zoeken? regio oost/west-vlaanderen. heb zelf al wat opgezocht en gemaild, maar denk dat ik verouderde info heb.
bedankt alvast.
Xero-Xt zei:Ik denk nergens.
Overal waar ik solliciteerde vroegen ze Belgacom techniekers.
Toen ik eindelijk antwoord kreeg een subco in Antwerpen , was het voor belgacom/scarlet. Die zeiden dan van ja doe ff da en daarna zetten we u op telenet ... Jammergenoeg ben ik achteraf te weten gekomen dat die firma zelfs geen contract voor telenet heeft in west-vlaanderen terwijl ik ondertussen al vast zit met een kut ibo-contract! :rage:
1CEZ zei:laatste klant infrax gebied vanaf paal tot binnen in catv ne witte enkelvoudige drop
en die gast had net ne nieuwe tv en al besteld dikke fail dus

ad:Xero-Xt zei:kweet niet , ik heb enkel een week of 2 op bgc gestaan , en da was enkel telefonie.
Nu sta ik op scarlet , met een aparte dispatch dienst van het bedrijf zelf.
Die planning durft dagelijks stressy te zijn![]()

shit, kunde 45min wachten? dan ben ik terug, em die ligt nog thuis ...

128MB zei:hoeveel tijd krijgde voor telefonie, internet en tv bij belgacom?
heb morgen maar 1 full install, al de rest klein prullekes gelijk een telefoonomschakeling of idtv of een basic ...
ahja lol vandaag bij ne move
kzeg zo tegen de man, is uwe tv hier? ja?
en uwe digibox?
shit, kunde 45min wachten? dan ben ik terug, em die ligt nog thuis ...
Ik men installatie gezet en aant wachten ... komt em terug, ik plaats em en zeg tegen die mens:
ok en de afstandsbediening?
GODDDFERMILAAR![]()

ElToro zei:Hangt er een beetje vanaf, zo'n 3 uur volgens de tool.
Die tijden zijn echter opgesteld volgens gemiddeldes van belgacom hun eigen techniekers.
En ge kunt veel zeggen van die mannen, maar da ze doorwerken is er niet één van
Als je geen problemen hebt is het op een 60-75 minuten voor mekaar.
Indien het geen bemande verdeler is 20 minuutjes meer (rijden naar verdeler & jumpers trekken).
maar idd, da zijn Belgacom standaarden ^^ ksta al heel deze week op pila :applause: vet snel puntjes 
storing derna had de vorige tech de verkeerde voeding gebruikt, daarna was den invoer gewoon losgerukt bij een inbraak. Om half 4 gedaan, just genoeg puntenwproost zei:Krijgt ge voor een duo 3 uur?maar idd, da zijn Belgacom standaarden ^^



128MB zei:rotdag vandaag
kom bij ne klant vr gwn een 2de lijn op de modem te zetten en te porteren, blijkt dat de eerste lijn nog niet in orde was van vorige tech en die had beloofd terug te komen
ten eerste moest een merge gebeuren waardoor ik al een halfuur kwijt was, en dan waren de modemnummers fout ingegeven door vorige tech, ik kijk ze natuurlijk nooit na omdat ne mens geen tijd heeft en dus opnieuw moeten provisioneren, eerst op dummy dat was ok en dan terug de volledige nummers opnieuw
..
ABORTED
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUCKKKKKK
op boss sheet, 1 wachtende voor u, ok kdacht kzal wel ff wachten max 10,15 minuutjes zeiden ze.
een halfuur later bel ik binnen voor een casennr om als wait af te melden begint er eene van ihd te zagen dat het beter is dat ik wacht want boss "is er mee bezig".
halfuur daarnaa nog niks, de klant had zelf geen geduld nemeer toen, binnengebeld, 10 min gewacht eer ik iemand aan de lijn kreeg en toen toch kunnen afmelden als wait![]()
Ik bel altijd na 15 minuten binnen en zeker alster maar 1 wachtende is ze
. 