Archief - Telenet-installateur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

korpy

Legacy Member
zijn er hier eigenlijk telenet installateur die te werk zijn gesteld bij cas-vos?

boerkoene

Legacy Member
iemand die toevallig ergens weet waar ze nu nog telenet installateurs zoeken? regio oost/west-vlaanderen. heb zelf al wat opgezocht en gemaild, maar denk dat ik verouderde info heb.

bedankt alvast.

128MB

Legacy Member
[B]Rocketeer;12938788 zei:
Tis wel Let me google that for you.

Grove fout :p
Sebiet smijten ze u buiten :D
hub, switch ze weten het zelf niet ...

op de doos van d-link staat switch, maar het materiaal dat wij afmelden is een hub ... :ironic:

net zalig instalke gehad, alle utp voorzien en gelabeld :love:

install van 3,5u geklaard in 1u45min, dus ff 9l checken :D

Xero-Xt

Legacy Member
boerkoene zei:
iemand die toevallig ergens weet waar ze nu nog telenet installateurs zoeken? regio oost/west-vlaanderen. heb zelf al wat opgezocht en gemaild, maar denk dat ik verouderde info heb.

bedankt alvast.

Ik denk nergens.
Overal waar ik solliciteerde vroegen ze Belgacom techniekers.
Toen ik eindelijk antwoord kreeg een subco in Antwerpen , was het voor belgacom/scarlet. Die zeiden dan van ja doe ff da en daarna zetten we u op telenet ... Jammergenoeg ben ik achteraf te weten gekomen dat die firma zelfs geen contract voor telenet heeft in west-vlaanderen terwijl ik ondertussen al vast zit met een kut ibo-contract! :rage:

davincy

Legacy Member
Xero-Xt zei:
Ik denk nergens.
Overal waar ik solliciteerde vroegen ze Belgacom techniekers.
Toen ik eindelijk antwoord kreeg een subco in Antwerpen , was het voor belgacom/scarlet. Die zeiden dan van ja doe ff da en daarna zetten we u op telenet ... Jammergenoeg ben ik achteraf te weten gekomen dat die firma zelfs geen contract voor telenet heeft in west-vlaanderen terwijl ik ondertussen al vast zit met een kut ibo-contract! :rage:

Is het beter te werken voor telenet of belgacom dan?

Xero-Xt

Legacy Member
kweet niet , ik heb enkel een week of 2 op bgc gestaan , en da was enkel telefonie.
Nu sta ik op scarlet , met een aparte dispatch dienst van het bedrijf zelf.
Die planning durft dagelijks stressy te zijn :(

1CEZ

Legacy Member
vandaag ne hdc zitten plaatsen op ne led van 127cm
toevallig reportage van koraalriffen op nat hd :drool:

laatste klant infrax gebied vanaf paal tot binnen in catv ne witte enkelvoudige drop :oink:
en die gast had net ne nieuwe tv en al besteld dikke fail dus

128MB

Legacy Member
1CEZ zei:
laatste klant infrax gebied vanaf paal tot binnen in catv ne witte enkelvoudige drop :oink:
en die gast had net ne nieuwe tv en al besteld dikke fail dus
:rofl:

pfft vandaag bij nen install allemaal ftp :/
heb daar dus geen connectors voor, geprobeerd te doen met te strippen maar :sad:

ElToro

Legacy Member
Xero-Xt zei:
kweet niet , ik heb enkel een week of 2 op bgc gestaan , en da was enkel telefonie.
Nu sta ik op scarlet , met een aparte dispatch dienst van het bedrijf zelf.
Die planning durft dagelijks stressy te zijn :(

Die planning op zich is niet stressy.

Het zijn vooral:
  • TSI's die niet kloppen
  • Klanten die zagen over afspraken die gemist zijn
  • Wachttijden bij pcd, iac, dtree
  • Hardware die het opgeeft net als je wilt vertrekken.
  • Verkeer
  • Parking zoeken
  • Tools die om de vijf minuten niet werken
etc da stressy zijn.

Maar op zich best goed te doen.
Deze maandag vijf installs telefonie+internet+tv gedaan, 1 internet + telefonie & 1 repair gedaan en om 18u thuis :applause:

128MB

Legacy Member
hoeveel tijd krijgde voor telefonie, internet en tv bij belgacom?

heb morgen maar 1 full install, al de rest klein prullekes gelijk een telefoonomschakeling of idtv of een basic ...

ahja lol vandaag bij ne move :rofl:

kzeg zo tegen de man, is uwe tv hier? ja?
en uwe digibox?

:sop: shit, kunde 45min wachten? dan ben ik terug, em die ligt nog thuis ...
Ik men installatie gezet en aant wachten ... komt em terug, ik plaats em en zeg tegen die mens:
ok en de afstandsbediening? :)

GODDDFERMILAAR :angry:

ElToro

Legacy Member
128MB zei:
hoeveel tijd krijgde voor telefonie, internet en tv bij belgacom?

heb morgen maar 1 full install, al de rest klein prullekes gelijk een telefoonomschakeling of idtv of een basic ...

ahja lol vandaag bij ne move :rofl:

kzeg zo tegen de man, is uwe tv hier? ja?
en uwe digibox?

:sop: shit, kunde 45min wachten? dan ben ik terug, em die ligt nog thuis ...
Ik men installatie gezet en aant wachten ... komt em terug, ik plaats em en zeg tegen die mens:
ok en de afstandsbediening? :)

GODDDFERMILAAR :angry:

Hangt er een beetje vanaf, zo'n 3 uur volgens de tool.
Die tijden zijn echter opgesteld volgens gemiddeldes van belgacom hun eigen techniekers.
En ge kunt veel zeggen van die mannen, maar da ze doorwerken is er niet één van :D

Als je geen problemen hebt is het op een 60-75 minuten voor mekaar.
Indien het geen bemande verdeler is 20 minuutjes meer (rijden naar verdeler & jumpers trekken).

wproost

Legacy Member
ElToro zei:
Hangt er een beetje vanaf, zo'n 3 uur volgens de tool.
Die tijden zijn echter opgesteld volgens gemiddeldes van belgacom hun eigen techniekers.
En ge kunt veel zeggen van die mannen, maar da ze doorwerken is er niet één van :D

Als je geen problemen hebt is het op een 60-75 minuten voor mekaar.
Indien het geen bemande verdeler is 20 minuutjes meer (rijden naar verdeler & jumpers trekken).

Krijgt ge voor een duo 3 uur? :D maar idd, da zijn Belgacom standaarden ^^ ksta al heel deze week op pila :applause: vet snel puntjes :)

Die storingen haha: binnenkomen, telefoon eraan hangen, kiestoon is ok. "Mevrouw uw telefoon is kapot, kijk". Catching, 20% van de dagtaken zit erop :D storing derna had de vorige tech de verkeerde voeding gebruikt, daarna was den invoer gewoon losgerukt bij een inbraak. Om half 4 gedaan, just genoeg punten

ElToro

Legacy Member
wproost zei:
Krijgt ge voor een duo 3 uur? :D maar idd, da zijn Belgacom standaarden ^^


Vandaag nen duo waar alles zo goed als naast elkaar stond.
Tijd dat ik ervoor kreeg: 217 minuten.
Lollig, was er wel in minder als een uur buiten & dan zagen bij den dispatch vr meer werk :)

128MB

Legacy Member
rotdag vandaag

kom bij ne klant vr gwn een 2de lijn op de modem te zetten en te porteren, blijkt dat de eerste lijn nog niet in orde was van vorige tech en die had beloofd terug te komen :wtf:

ten eerste moest een merge gebeuren waardoor ik al een halfuur kwijt was, en dan waren de modemnummers fout ingegeven door vorige tech, ik kijk ze natuurlijk nooit na omdat ne mens geen tijd heeft en dus opnieuw moeten provisioneren, eerst op dummy dat was ok en dan terug de volledige nummers opnieuw
..

ABORTED

FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUCKKKKKK

op boss sheet, 1 wachtende voor u, ok kdacht kzal wel ff wachten max 10,15 minuutjes zeiden ze.


een halfuur later bel ik binnen voor een casennr om als wait af te melden begint er eene van ihd te zagen dat het beter is dat ik wacht want boss "is er mee bezig".

halfuur daarnaa nog niks, de klant had zelf geen geduld nemeer toen, binnengebeld, 10 min gewacht eer ik iemand aan de lijn kreeg en toen toch kunnen afmelden als wait :sop:

erexii

Legacy Member
128MB zei:
rotdag vandaag

kom bij ne klant vr gwn een 2de lijn op de modem te zetten en te porteren, blijkt dat de eerste lijn nog niet in orde was van vorige tech en die had beloofd terug te komen :wtf:

ten eerste moest een merge gebeuren waardoor ik al een halfuur kwijt was, en dan waren de modemnummers fout ingegeven door vorige tech, ik kijk ze natuurlijk nooit na omdat ne mens geen tijd heeft en dus opnieuw moeten provisioneren, eerst op dummy dat was ok en dan terug de volledige nummers opnieuw
..

ABORTED

FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUCKKKKKK

op boss sheet, 1 wachtende voor u, ok kdacht kzal wel ff wachten max 10,15 minuutjes zeiden ze.


een halfuur later bel ik binnen voor een casennr om als wait af te melden begint er eene van ihd te zagen dat het beter is dat ik wacht want boss "is er mee bezig".

halfuur daarnaa nog niks, de klant had zelf geen geduld nemeer toen, binnengebeld, 10 min gewacht eer ik iemand aan de lijn kreeg en toen toch kunnen afmelden als wait :sop:

Ge wacht effectief 30 minuten op den ihd? :D Ik bel altijd na 15 minuten binnen en zeker alster maar 1 wachtende is ze :p.
Mor vandaag haddek ook ne kloteklant ze, Basicwifi, basicdtv en basic telefon, en daar krijgde 1uur 15 voor, echt schandalig zo een tijdverlies.

Ze zouden da beter afschaffen da klanten da kunnen boeken, enkel de techs zouden da mogen kunnen :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan