Keysonline
Legacy Member
Hallo,
Even kort de situatie schetsen. Ik werk in de horeca en ik ben aangenomen een paar dagen voor ik moest beginnen aangezien een job studente had afgezegd. Ze hebben mij dus maar gepakt als overschot want ik had maanden voordien ook al gesolliciteerd. Nu heb ik nooit horeca gestudeerd en is het niet zo simpel voor mij. Moesten ze iemand beter gevonden hebben had ik nooit de kans gehad.
Nu verwachten ze dat ik heel de maand augustus werk, maar ik heb nog maar contracten getekend voor de eerste 2 weken. Kan ik dus zeggen dat ik de laatste 2 weken niet meer kom? Ongeacht dat zij hierdoor in eventuele moeilijkheden komen?
Alvast bedankt!
Even kort de situatie schetsen. Ik werk in de horeca en ik ben aangenomen een paar dagen voor ik moest beginnen aangezien een job studente had afgezegd. Ze hebben mij dus maar gepakt als overschot want ik had maanden voordien ook al gesolliciteerd. Nu heb ik nooit horeca gestudeerd en is het niet zo simpel voor mij. Moesten ze iemand beter gevonden hebben had ik nooit de kans gehad.
Nu verwachten ze dat ik heel de maand augustus werk, maar ik heb nog maar contracten getekend voor de eerste 2 weken. Kan ik dus zeggen dat ik de laatste 2 weken niet meer kom? Ongeacht dat zij hierdoor in eventuele moeilijkheden komen?
Alvast bedankt!




. Het is maar een vakantiejob, denk aan uw centjes en doe die twee weken uit. Heb je het geld niet nodig, teken geen nieuw contract en ga weg.