Laura Bollings
Legacy Member
Hey,
Dit jaar ga ik afsuderen aan boekhouden informatica.
Mijn punten liggen vrij hoog, het is wel TSO dus geen ASO.
Graag zou ik volgend jaar informatica studeren.
Wat is eigenlijk het grote verschil tussen hogeschool en unief?
Ik heb gehoord dat als je informatica op unief doet, ipv hogeschool je veel meer verdient.
Ook heb ik gelezen dat op hogeschool, je vooral praktisch doet, programmeerd en vooral oefeningen doet, stage doet en projecten realiseerd.
Op universiteit zou je dan vooral informatica theoretisch bekijken, en een vriend die op universiteit zit zegt dat ze in jaren zelfs geen computer hebben aangeraakt.
Wat doen mensen die afstuderen op universiteit dan in hun voltijdse job?
Met dank
Dit jaar ga ik afsuderen aan boekhouden informatica.
Mijn punten liggen vrij hoog, het is wel TSO dus geen ASO.
Graag zou ik volgend jaar informatica studeren.
Wat is eigenlijk het grote verschil tussen hogeschool en unief?
Ik heb gehoord dat als je informatica op unief doet, ipv hogeschool je veel meer verdient.
Ook heb ik gelezen dat op hogeschool, je vooral praktisch doet, programmeerd en vooral oefeningen doet, stage doet en projecten realiseerd.
Op universiteit zou je dan vooral informatica theoretisch bekijken, en een vriend die op universiteit zit zegt dat ze in jaren zelfs geen computer hebben aangeraakt.
Wat doen mensen die afstuderen op universiteit dan in hun voltijdse job?
Met dank


Alsook verder studeren is voor eender wie die tijd, zin en middelen heeft na af te studeren. (en niets houdt iemand van de unief tegen om dat ook te doen)
.