Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th1x4nG

Legacy Member
Het tweede, want hij heeft geen chemie & fysica en SEI en WW zijn vakken die ge in 't tweede jaar MW krijgt ;)

Baats

Legacy Member
Man man man, al een uur bezig aan geschiedenis en ik heb al 3 vraagjes van het 30-tal al geleerd voor Geschiedenis.. En dat waren nog maar de makkelijke ..

Th1x4nG

Legacy Member
Baats, ah, zelfde als ik gisteren dan. 80 vragen Nederlands, na een uur zat ek zo aan vraag 5, en 't begon me extreem voor de hand liggende dingen. :p

Cristophe, laat u nog ne keer van uwen beste kant zien he. Als ze u graag hebben zullen ze u een vakantietaakske geven. Mss een waarschuwing da ge het volgend jaar zeker ni moogt buizen.

McGregor

Legacy Member
ChristopheB zei:
ik zit in een wetenschap richting 5de jaar

als ik twee kleine tekorten heb voor che en fys (rond de 45 %)
ga ik dan door? Vakantiewerk? Herexamen? OF blijven zitten?????

45 is al niet meer zo klein, het hangt er ook vanaf of je in een stijgende lijn zit of niet

Baats

Legacy Member
gthizzang zei:
Baats, ah, zelfde als ik gisteren dan. 80 vragen Nederlands, na een uur zat ek zo aan vraag 5, en 't begon me extreem voor de hand liggende dingen. :p

Cristophe, laat u nog ne keer van uwen beste kant zien he. Als ze u graag hebben zullen ze u een vakantietaakske geven. Mss een waarschuwing da ge het volgend jaar zeker ni moogt buizen.

Bij mij mondeling gesch., leerstof van't volledige jaar en 'tis niet van de poes.
Vragen heeft hij ons 'gelukkig' al gegeven, samen met de klas opgelost en tis een ferme bundel van een 40-50 tal pagina's geworden...

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
gthizzang zei:
Zal wel ni gebeuren
Doede gij ASO? Spaans is uw seminarie zogezegd?
Kzou wel liever Spaans hebben gehad dan da zagewijf da ons de politiek kwam uitleggen me haar doorgedreven tsjevenliefde.

hehe,
'k doe ASO.(humane wetenschappe) 'k moest kiezen tussen PO(totaal niet goed in), duits, informatica of spaans. Dus maar voor spaans gekozen. Had toch beter voor informatica gekozen, ook al ging het maar saai zijn...

McGregor

Legacy Member
ChristopheB zei:
vorig trim had ik 51.5. vor fys en che

Examens fys en che vorige week gemaakt, heb er toch gn goed gevoel bij.

Het hangt allemaal van situatie tot situatie af. Ah ja een jaartje meer of minder :p

McGregor

Legacy Member
Bar-Bar Slinks zei:
hehe,
'k doe ASO.(humane wetenschappe) 'k moest kiezen tussen PO(totaal niet goed in), duits, informatica of spaans. Dus maar voor spaans gekozen. Had toch beter voor informatica gekozen, ook al ging het maar saai zijn...

Ik ging voor PO kiezen, een paar tekeningen maken en done

Morrissey

Legacy Member
Morgen Nederlands, op hoop van zege. Je mag uw cursus nog helemaal van buiten kennen, de kans dat je >65% haalt is gewoon miniem. Ik ga alles leren en trachten te begrijpen, straks nog eens herlezen en morgenvroeg eens vroeg opstaan, hopen op het beste zeker.

Ik moet slechts 25 % halen, maar bij hem is dat zelf nog een hele opgave :s.

Nuja, bijna weekend, en daarna is het rustig uitbollen.

McGregor

Legacy Member
Morgen Frans, echt veel voc, pff ik haat het, morgen wel vroeg opstaan en het komt dan in orde. Ik moet nog 34% halen.

Neovo

Legacy Member
pff morgen mondeling Nederlands al die gedichten k'ben ze al beu :(

morgen zit ik in helft van de ex. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan