Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Insanitarium

Legacy Member
Zo meteen het tweede examen. Het juridische deel zal vrij vlot gaan, het sociaal-wetenschappelijke wat minder. :p

Succes aan degenen die ook een examen hebben!

NotoriousP

Legacy Member
Iemand een idee of een prof zijn examen naar schriftelijk mag wijzigen wanneer op zijn ict fiche duidelijk mondeling met schriftelijke voorbereiding staat?

Wolfskin

Legacy Member
NotoriousP zei:
Iemand een idee of een prof zijn examen naar schriftelijk mag wijzigen wanneer op zijn ict fiche duidelijk mondeling met schriftelijke voorbereiding staat?
Mag inderdaad niet (dit komt van een ex-ombuds).
Ik heb het in het verleden wel al zien gebeuren maar toen had de prof de toestemming gevraagd van de deelnemende studenten en moest er unanimiteit zijn.
Als je niet wilt dan ga je het niet moeten doen, decanaat is daar nogal strikt in.

NotoriousP

Legacy Member
Mja dan moet ik het volgend jaar opnieuw doen, geen betere optie natuurlijk. :p

bludgeoned

Legacy Member
NotoriousP zei:
Iemand een idee of een prof zijn examen naar schriftelijk mag wijzigen wanneer op zijn ict fiche duidelijk mondeling met schriftelijke voorbereiding staat?
Mag de vorm in tweede zit niet gewijzigd worden? Dat geldt dus enkel voor 1e zit.

Wolfskin

Legacy Member
bludgeoned zei:
Mag de vorm in tweede zit niet gewijzigd worden? Dat geldt dus enkel voor 1e zit.
mmm, daar zeg je iets.
Dat geval was idd voor 1e zit. Aan welke unief zit je? Als ik tijd heb wil ik nog is de regeltjes nakijken.

Th1x4nG

Legacy Member
Vakken van volgend jaar zien er weer dramatisch uit. Arbeidssociologie, seriously who the hell cares? Paper in groep, aanwezigheid vereist in de lessen, give me a break :') Ondertussen een beetje boeken verkopen van hun vriendjes... Hangt me fameus de keel uit.

NotoriousP

Legacy Member
Wolfskin zei:
mmm, daar zeg je iets.
Dat geval was idd voor 1e zit. Aan welke unief zit je? Als ik tijd heb wil ik nog is de regeltjes nakijken.

KULeuven, 10 dagen voor het examen had hij dit veranderd. Steekt tegen want het is een vak waar je mondeling nog veel kan goed maken maar als je fout zit schriftelijk, je gewoon alle punten kwijt bent. Nuja ik heb het binnen een half uur dus op hoop van zegen. :p

Nooby4Ever

Legacy Member
bludgeoned zei:
Mag de vorm in tweede zit niet gewijzigd worden? Dat geldt dus enkel voor 1e zit.

Mijn prof van wijsbegeerte zei van niet, hij zei dat examenvorm in de eerste en 2dezit hetzelfde moeten zijn. (KUL)

@NotoriousP : Good luck :niceone:

Mastamane

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Vakken van volgend jaar zien er weer dramatisch uit. Arbeidssociologie, seriously who the hell cares? Paper in groep, aanwezigheid vereist in de lessen, give me a break :') Ondertussen een beetje boeken verkopen van hun vriendjes... Hangt me fameus de keel uit.

You've got to be kidding me... :puke:

lantaarnpaal

Legacy Member
Hoeveel kostten die boeken van frans & engels (2e jaar TEW)?


:lol: @ Pol&Suck tag

josilirios

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Mijn prof van wijsbegeerte zei van niet, hij zei dat examenvorm in de eerste en 2dezit hetzelfde moeten zijn. (KUL)

@NotoriousP : Good luck :niceone:

Er zijn toch veel mensen die zelfs minder tijd krijgen in tweede zit?

coldplayke

Legacy Member
Een rotmens van Engels-Duits dat op 1 vak ofzo geslaagd was en nu alweer bezig is hoe fantastisch ze wel niet studeert.
Val dood.

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Een rotmens van Engels-Duits dat op 1 vak ofzo geslaagd was en nu alweer bezig is hoe fantastisch ze wel niet studeert.
Val dood.

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

josilirios zei:

Nooby4Ever

Legacy Member
josilirios zei:
Er zijn toch veel mensen die zelfs minder tijd krijgen in tweede zit?

Nja, je kan nog discuteren of dat vorm verandering is. Ik breng maar over wat hij heeft gezegd, misschien is het afhankelijk van de faculteit ?

Fliblit

Legacy Member
Nas zei:
Gans de voormiddag geen kloten gedaan :applause:

Ook check. Met dat ik 0 stress heb en redelijk zeker ben dat ik ga slagen morgen heb ik echt geen motivatie om mijn cursus te herlezen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan