Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Voila, alles nog eens doorgenomen. Kheb pas in de namiddag examen (sebiet eens kijken waar en wanneer precies), dus alles nog eens doorbladeren morgenvoormiddag.

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Amen bro

Morgen examen, weer onderschat gelijk altijd. Dees mag echt ni gebuisd zijn of 't wordt triestig.

2nd :( Mijn 7 zal ik wss niet verbeteren...

Komt uw Erasmus nu eigenlijk niet in gevaar?

Th1x4nG

Legacy Member
McGregor zei:
2nd :( Mijn 7 zal ik wss niet verbeteren...

Komt uw Erasmus nu eigenlijk niet in gevaar?

Ja, als dit buis is, mag ik niet gaan. Maar ik heb de laatste tijd sowieso minder en minder zin om op erasmus te vertrekken. Enkel zien dat ik mijn geld terugkrijg.

Fliblit

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ja, als dit buis is, mag ik niet gaan. Maar ik heb de laatste tijd sowieso minder en minder zin om op erasmus te vertrekken. Enkel zien dat ik mijn geld terugkrijg.

Waarom niet? Ik wil ongelooflijk hard op erasmus maar dat gaat voor mij pas voor in de master zijn :unsure:

Gatsby

Legacy Member
Om eerlijk te zijn trekt Erasmus mij ook niet zo, maar dat ligt eerder aan mij denk ik. Dat en het feit dat ik mijn mama niet alleen wil achterlaten voor een half jaar.

Voor een vak in tweede zittijd moesten we onze opdrachten indienen via de dropbox op minerva en sommigen wisten blijkbaar niet dat je ervoor kan zorgen dat enkel de proffen je bestanden zien. Altijd tof om andermans schrijfsels eens te lezen. :evil:

Th1x4nG

Legacy Member
Fliblit zei:
Waarom niet? Ik wil ongelooflijk hard op erasmus maar dat gaat voor mij pas voor in de master zijn :unsure:

Omdat ge 72 uitstaande studiepunten moogt hebben van de bachelor.
Ik heb er 56 in het geval dat ik alles slaag, maar zal sowieso voor 12 al gebuisd zijn. Dit vak is er 7, dus dat bepaalt of ik op 68 of 75 uitstaande uitkom. En dan tevens ook of ik mijn bachelor volgend jaar kan halen, of ga shit moeten meenemen naar de master? :doh:

Schijtrichting :lol:

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ja, als dit buis is, mag ik niet gaan. Maar ik heb de laatste tijd sowieso minder en minder zin om op erasmus te vertrekken. Enkel zien dat ik mijn geld terugkrijg.

Jama, en die Duitse rondborstige blondinnes dan? :(

Het gaat hier langs geen kanten vooruit.

Matt.

Legacy Member
30blz gedaan vandaag maar ik zou er volgens mijn schema nog 20 moeten doen. Rotexamens.

Gatsby

Legacy Member
Ik heb dt-fouten gespot in enkele opdrachten van medestudentjes. Ai ai, en de schrijfopdrachten zijn nochtans voor Nederlandse Taalvaardigheid. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan