Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lantaarnpaal zei:Dat vak van Cynthia?
Kheb morgen bank en fin... hopelijk deze keer wel erdoor, gewoon geen domme fouten maken :doh:
Th1x4nG zei:Amen bro
Morgen examen, weer onderschat gelijk altijd. Dees mag echt ni gebuisd zijn of 't wordt triestig.
Mijn 7 zal ik wss niet verbeteren...Matt. zei:Euh, nee?
TheRedDevils zei:Krijg je ook dit : ÏÏÏÏÏÏÏÏÏ ?
McGregor zei:2ndMijn 7 zal ik wss niet verbeteren...
Komt uw Erasmus nu eigenlijk niet in gevaar?
Th1x4nG zei:Ja, als dit buis is, mag ik niet gaan. Maar ik heb de laatste tijd sowieso minder en minder zin om op erasmus te vertrekken. Enkel zien dat ik mijn geld terugkrijg.


Fliblit zei:Waarom niet? Ik wil ongelooflijk hard op erasmus maar dat gaat voor mij pas voor in de master zijn![]()

Th1x4nG zei:Ja, als dit buis is, mag ik niet gaan. Maar ik heb de laatste tijd sowieso minder en minder zin om op erasmus te vertrekken. Enkel zien dat ik mijn geld terugkrijg.


Nas zei:Wat doe jij eigenlijk van richting?
Th1x4nG zei:Insanitarium zit in zijn master criminologie
