Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Ook maar eens tijdig slapen, morgen deftig mogen knallen om er door te raken overmorgen! Succes aan de rest van de nachtshift!

Th1x4nG

Legacy Member
Pff, mijn ma hare directen baas heeft zich doodgereden deze nacht :s En der zat ne kleine bij van 15 jaar, zelfde lot :(

Das toch wel heel raar om te horen, niet dat ik ne specialen band had me die pee of zo, maar ja, toch al vaak gezien op evenementen en ook 3 jaar op die dienst gaan vakantiewerk doen. Mijn ma zit nu nog op Francorchamps... Ik hoop da ze daar zelf ni te zwaar door gebroken is. Als ik dan egoïstisch mag zijn, ben ik al blij dat mijn ma er niet mee meereed.

Ni echt wak nodig had om nog veel werk verzet te krijgen vannacht.

Nooby4Ever

Legacy Member
^sucks idd voor de moraal, :hug:

Het einde is in zicht, nog 2 dagen studeren en de herexamens zitten er op! :woohoo:

Utred

Legacy Member
Mijn ma en zus zijn terug naar Duitsland vertrokken. Kzit weer alleen!
Morgen begin ik weer te blokken.

Tsubasa

Legacy Member
Morgen gedaan. Laatste dag syndroom, geen zin om na te kijken, terwijl als ik vandaag echt goed mijn best doe, ik wel een kans maak :unsure:.

josilirios

Legacy Member
TripCo zei:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, ik ben een nieuweling. Kben wel niet echt een nieuwe student, kweetnie als dat dan telt :s :s :s :s :s

@Edraket: Ik doe psychologie, die cursus inleiding bedrijfspsychologie = rete saai en nutteloos! Niet kiezen.

Maar misschien ben je meer met een objectief beeld van het vak. De cursus behandelt de belangrijkste onderdelen van de bedrijfpsycho (I&O psychologie, consumentenpsychologie, de werkomgeving etc..) zonder ergens dieper op in te gaan. Ik weet natuurlijk niet wat je studies zijn, maar ik betwijfel of het een meerwaarde zal zijn. Kben zelf amper naar de les geweest, maar de prof doet wel zijn best om het boeiend te maken. De leerstof is niet moeilijk, maar tis echt een klote examen.

En toevallig tips dat we nog niet weten ook? :s

Tsubasa zei:
Morgen gedaan. Laatste dag syndroom, geen zin om na te kijken, terwijl als ik vandaag echt goed mijn best doe, ik wel een kans maak :unsure:.

GOGOGOOGOGOGOGOGOGOGO!

Nas

Legacy Member
Ik zit wat achter op schema :(
Zal serieus mogen doordoen vandaag

Utred, heb jij geen T&L gedaan? Hogeschool is maar met een o :unsure:

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Ik zit wat achter op schema :(
Zal serieus mogen doordoen vandaag

Utred, heb jij geen T&L gedaan? Hogeschool is maar met een o :unsure:

Gij zijt ook maar ne newbie ze gij:s:s:s:s:s

Dinsdagland

Legacy Member
Vannacht duust keer wakker geworden door voorbijkomende roepende Johns die van Laundry Day kwamen. Negen van de tien keer dan ook nog eens Hollanders :angry:

edraket

Legacy Member
TripCo zei:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, ik ben een nieuweling. Kben wel niet echt een nieuwe student, kweetnie als dat dan telt :s :s :s :s :s

@Edraket: Ik doe psychologie, die cursus inleiding bedrijfspsychologie = rete saai en nutteloos! Niet kiezen.

Maar misschien ben je meer met een objectief beeld van het vak. De cursus behandelt de belangrijkste onderdelen van de bedrijfpsycho (I&O psychologie, consumentenpsychologie, de werkomgeving etc..) zonder ergens dieper op in te gaan. Ik weet natuurlijk niet wat je studies zijn, maar ik betwijfel of het een meerwaarde zal zijn. Kben zelf amper naar de les geweest, maar de prof doet wel zijn best om het boeiend te maken. De leerstof is niet moeilijk, maar tis echt een klote examen.


Ok, dan valt dan ook al van de lijst, vak valt blijkbaar ook in 2de semester. Ik wil simpele vakken :(
ale, psychologie-moeilijk is nog altijd makkelijk waarschijnlijk :s:s:s:s:s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan