Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest ik van Knoque zijn nietNas zei:Doen jullie een vakantiejob als je wat herexamens hebt? Ik heb het dan over 2-3 herexamens.
Th1x4nG zei:Ja, waarom ni?

Nas zei:Ik ga weer meer bezig zijn met bollekes kleuren, dan met het examen zelf
En ik dacht net +2, aangezien ik naar al die tutorials geweest ben.![]()
ad:
Maar die vriendin van me had een totaal onlogische uitleg voor die -2 (als je minder invult dan de helft, zou je toch de helft van je punten kunnen halen... of zo?).WolCoM zei:Jap, zelfde rooster maw.Dan wel pas de zaterdag Algemene. Waaaay too much time.
Heb deze middag ook nog paar uurkes gechilled, nu proberen nog 2 uurkes door te doen en schade wat te beperken.

Nas zei:Doen jullie een vakantiejob als je wat herexamens hebt? Ik heb het dan over 2-3 herexamens.

Is dan ook geen vak om geblokt te worden.ThibaultDC zei:Burgerlijk Procesrecht: Wat een hel om te blokken.

Nas zei:Doen jullie een vakantiejob als je wat herexamens hebt? Ik heb het dan over 2-3 herexamens.

Racing_Genk zei:Wa verstaat gij onder blokken? Ik kan niet geloven dat als ge die cursus gewoon ne keer leest dat ge dan slaagt. En vanaf ge meer doet dan enkel lezen noem ik da blokken

Nas zei:Doen jullie een vakantiejob als je wat herexamens hebt? Ik heb het dan over 2-3 herexamens.
Nas zei:Verloren dag.
