Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

kil911ler

Legacy Member
Juli is voor mij een werkmaand en dan de 1e 2 weken van augustus ook als ik herexamens heb. Na de herexamens kan je ook nog werken é. Academiejaar begint toch altijd laat in september.

Ironpole

Legacy Member
Heb stage in augustus/september enal, dus mag écht geen herexamens hebben. Tot hiertoe lijkt me dat wel gelukt te zijn dus no worries.

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Ik ga weer meer bezig zijn met bollekes kleuren, dan met het examen zelf :angry:

En ik dacht net +2, aangezien ik naar al die tutorials geweest ben. :unsure:

En dan heel stressen omdat je bolletjes niet goed ingekleurd zijn :sad:

Ja, ik dacht ook +2 :p Maar die vriendin van me had een totaal onlogische uitleg voor die -2 (als je minder invult dan de helft, zou je toch de helft van je punten kunnen halen... of zo?).

freakykiller

Legacy Member
Dit jaar geen vakantiejob wrs, al ga ik proberen tijdens het jaar wel te werken..

Burrid

Legacy Member
Hmm ik zal er precies niet geraken vandaag, tijd om een wijsheidstandje bij te steken.

Muismat

Legacy Member
WolCoM zei:
Jap, zelfde rooster maw. :) Dan wel pas de zaterdag Algemene. Waaaay too much time.

Heb deze middag ook nog paar uurkes gechilled, nu proberen nog 2 uurkes door te doen en schade wat te beperken.

Zaterdag ?! Das wel zot laat, ik eindig woensdag al. Maar 8 dagen is idd ruim voor Algemene :)

Racing_Genk

Legacy Member
Nas zei:
Doen jullie een vakantiejob als je wat herexamens hebt? Ik heb het dan over 2-3 herexamens.

Ja ik heb al een vakantiejob geregeld voor heel augustus. Als ik herexamens heb (wat mij onwaarschijnlijk lijkt) ga ik die job niet stopzetten ofzo maar gewoon een dag vrijaf vragen

Uiteraard vanaf 2 of 3 herexamens wordt zoiets onmogelijk :p

Racing_Genk

Legacy Member
Wa verstaat gij onder blokken? Ik kan niet geloven dat als ge die cursus gewoon ne keer leest dat ge dan slaagt. En vanaf ge meer doet dan enkel lezen noem ik da blokken

TheRedDevils

Legacy Member
Nas zei:
Doen jullie een vakantiejob als je wat herexamens hebt? Ik heb het dan over 2-3 herexamens.

Jep.
Ben nu wel nog aan het zoeken naar een vakantiejob, khad da beter eerder al geregeld :unsure:

Iemand

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Wa verstaat gij onder blokken? Ik kan niet geloven dat als ge die cursus gewoon ne keer leest dat ge dan slaagt. En vanaf ge meer doet dan enkel lezen noem ik da blokken

Door te lezen alleen slaag je inderdaad niet. Je moet er je wetboek naast leggen, want in mijn tijd was dat een volledig wetboekexamen.

Blokken is dingen in uw kop knallen he. Vanaf 40% echt goed geleerd moet worden, is iets een blokvak voor mij. :p

Nunak

Legacy Member
Planning voor vandaag is afgewerkt. Dilemma: al aan de planning voor morgen beginnen of nog niet?

Insanitarium

Legacy Member
Nas zei:
Doen jullie een vakantiejob als je wat herexamens hebt? Ik heb het dan over 2-3 herexamens.

Ik ben iedere zomer gaan werken, ongeacht de hoeveelheid herexamens.
Het werkt zelfs wat motiverend, omdat het hersendood werk is, en ik constant denk 'Als ik hier beland, word ik gek.'.

Subai

Legacy Member
Nas zei:
Verloren dag.

Same! Echt de slechtste examenperiode ooit hierzo, motivatie is er gewoon niet. Weird... Morgen & overmorgen toch nog proberen ervoor te gaan. Met wat geluk lukt het misschien nog :unsure:

Matt.

Legacy Member
Inzet tijdens de examenperiode mindert toch ook met de jaren merk ik. En niet bij mij alleen, vriend van me haalde in eerste jaren supergoeie punten, nu heeft ie blijkbaar echt moeite om te studeren... Tijd dat we afstuderen zeg ik u!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan