Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Mueske

Legacy Member
(sociale) psychologie is leuk. Kan ik helpen misschien, glashelder of Nas? :p

glashelder

Legacy Member
Mueske zei:
(sociale) psychologie is leuk. Kan ik helpen misschien, glashelder of Nas? :p
Nee, 't is gewoon standaard geklaag :p Ik snap het wel allemaal en op zich is het wel interessant, maar blokken is minder plezant. En dan gewoon het idee dat het weer MC is en er van die stomme detailvragen gaan tussen zitten, meh. Dus nu ben ik vandaag nog eens alle experimenten in dat boek aan het lezen. En da's niet leuk.

Nas

Legacy Member
't Is geen kernfysica e. Gewoon simpel vanbuiten blokken, maar het steekt tegen.
Ik krijg flashbacks naar mijn laatste examen van vorig semester, waar ik ook de laatste dagen geen zak uitgestoken had :sop:

En btw, glashelder, die vragen zagen er echt wel chill uit op dat voorbeeldexamen. Maar 60 vragen is toch te veel van het goeie.

Exorikos

Legacy Member
Nas zei:
't Is geen kernfysica e. Gewoon simpel vanbuiten blokken, maar het steekt tegen.

Kernfysica als synoniem van "iets ongelooflijk moeilijks". Nu horen jullie het eens van een ander!

Utred

Legacy Member
Fuck tympanometrie met al die impedanties en susceptanties en reactanties en conductanties!
:unsure:

edraket

Legacy Member
joshetei zei:
Het grote probleem is eigenlijk het gebrek aan voorbeeldexamens van voorbije jaren, dus totaal geen idee hoe gedetailleerd ik het moet kennen, kben al hier en daar strategisch dingen aan't skippen :p

meerkeuzevragen over die slides van dien bjeuuuurn. Over die golven en die waterlopen enal, nog redelijk in detail.
Zo'n berekenvraag over waterbekkens dacht ik, gelijkaardig aan die slides van jan de nul. Stond op bkforum opgelost peizek. Ook zo'n berekening over het opdriften van betonnen structuur, ook gezien bij die gastles van Jan De Nul.
Kpeis ook nog wa over die slides van Deme, over die boringen enzo, en wa uitleg bij foto's.

Kut examen! Khad een 9, sjans dak nog gedelibereerd ben.

h0pje

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Lol nog 13 dagen voor mij en bena iedereen heeft volgende week al gedaan. Kzal hier als enige overblijven :(

kut kul met hun achterlijke planning

Idd KUL, 27ste hier :( Examen van vandaag ge-aced, maar moet direct al 2 hoofdstukken van het volgende vak er door vlammen als ik een beetje kans wil hebben op slagen dinsdag.

josilirios

Legacy Member
kzit ier kweetni hoe ongestructureerd te leren omda die slides ( 6 per blad)
de ene presentatie horizontaal lopen en de andere presentatie verticaal :s
'k heb da dan pas door na 10 slides ofzo :s :s

weirdo

Legacy Member
pff veel te veel tijd hebben is ook niet bevorderlijk voor de productiviteit, vooral als het nog open boek is ook...

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
En btw, glashelder, die vragen zagen er echt wel chill uit op dat voorbeeldexamen. Maar 60 vragen is toch te veel van het goeie.
Oh, nice. Ik hoor juist de hele tijd dat hij altijd zo'n moeilijke vragen stelt :/ Er is bij jullie toevallig niemand die de vragen van dat proefexamen heeft?

60 vragen is echt een beetje zot. 'k Ga daar veel te lang aan zitten naar mijn goesting. Klopt het trouwens dat iedereen start met -2? Ik heb dat eergisteren gehoord van iemand.

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Fuck tympanometrie met al die impedanties en susceptanties en reactanties en conductanties!
:unsure:

Stoer.

Het gaat hier niet goed vooruit, maar dat komt omdat het openboek is en ik het allemaal al eens gedaan heb en het niet zo moeilijk is en het examen toch niets met de cursus te maken lijkt te hebben! Dus als ik nu iets doe of niet, ik kan nog altijd buizen! :sop:

freakykiller

Legacy Member
Utred zei:
Kging even vlug naar de winkel, natuurlijk gans vergeten dat het vandaag zaterdag is. Een corluyt vol bomma's is niet plezant.
Al een geluk dat er zoveel eten was. Bij de slagerij een gans bordje met bbq-dingen en ge kon er u groenten en pastasalade bijpakken en een glaasje wijn. Daarna pudding en chocoladefondue. En dan chips, fruit en een kopje koffie. Kmoet al nie meer eten:p

Colruyt :drool:

Gisteren goe voort gedaan, had ik dat nu al gisterenvoormiddag en de dag er voor gedaan was ik praktisch klaar. Maar dat is niet het geval. Dus nu KNALLEN VERDAMMD ZKOFJZGJOPGKQ FP
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan