Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Subai

Legacy Member
Bon, best eens beginnen. Best wel wat werk voor de boeg. Het is het laatste, dat moet gewoon motiveren (wel een klotevak, dat wel)..

NotoriousP

Legacy Member
Waarom zijn mijn vrienden lui en hebben ze de examenvoorbeelden nog niet opgelost... nu moet ik dat zelf doen. :(

Utred

Legacy Member
Marius Niculae zei:
Thah :D 'Uitslapen' heeft voor mij iig ook een ietwat andere betekenis ^^

Als ik na half 9 opstaat vind ik mijn eigen al een luie hippie:unsure:


Cursus er al helemaal doorgejaagd. Deze middag eens op het gemak naar de powerpoints kijken, morgen een beetje vakantie en al eens naar het vak van hierna kijken, en dan nog 4 dagen rustig herhalen. Chilltime has arrived enal.

lantaarnpaal

Legacy Member
Vandaag slides afwerken, dan heb ik 2 dagen om alle kenmerken van verschillende organisaties grondig te leren

edraket

Legacy Member
Ja lap, efkes zwaar overslapen :s:s:s
Moet er hier nog ne mongool zen haag beginnen scheren, fuck dit.

Utred

Legacy Member
Kging even vlug naar de winkel, natuurlijk gans vergeten dat het vandaag zaterdag is. Een corluyt vol bomma's is niet plezant.
Al een geluk dat er zoveel eten was. Bij de slagerij een gans bordje met bbq-dingen en ge kon er u groenten en pastasalade bijpakken en een glaasje wijn. Daarna pudding en chocoladefondue. En dan chips, fruit en een kopje koffie. Kmoet al nie meer eten:p

LaBuenaVida

Legacy Member
Zijn er hier (hogeschool)studenten die geen eigen kamer hebben en dus eigenlijk altijd moeten leren in de living?

josilirios

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Zijn er hier (hogeschool)studenten die geen eigen kamer hebben en dus eigenlijk altijd moeten leren in de living?

ik heb een eigen kamer maar ik heb wel heel lang in de living gestudeerd omdat ik daar liever zat eigenlijk.
Pas vanaf het tweede hoger opgemerkt dat het nogal ongepast is de living 2 maanden op te eisen :p

LaBuenaVida

Legacy Member
josilirios zei:
ik heb een eigen kamer maar ik heb wel heel lang in de living gestudeerd omdat ik daar liever zat eigenlijk.
Pas vanaf het tweede hoger opgemerkt dat het nogal ongepast is de living 2 maanden op te eisen :p

Thehe, ik kan mij geen minuut concentreren in de living. Mijn ouders die altijd rondlopen, de hond vantzelfde en af en toe blaffen, m'n broer die zit te gamen, ...

Het probleem is dat ik dus geen eigen plek heb omdat ik mijn kamer deel met m'n oudere broer die al reeds gaat werken (kok, vreemde werkuren, slaapt altijd lang, ...)

Dat allemaal resulteert dan ook in mindere punten, boze ouders, ...

:doh:

edraket

Legacy Member
En dan maar te zwijgen over de masturbatiesessies wanneer uw ouders naar tv aant zien zijn e jos :s:s:s:s:s:s:s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan