Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Mastamane zei:
Gij had het toch chill tijdens den blok? :p

Hij wilt een 20 halen, geen 18 he :unsure:










Ik wil er gewoon door zijn ffs :sop:

De Europese unie en de WTO sucken btw

Alteration

Legacy Member
Glashelder, zeep u maar al in.

Vraagt die kerel nog zaken uit niet geziene hoofdstukken ook.

glashelder

Legacy Member
Alteration zei:
Glashelder, zeep u maar al in.

Vraagt die kerel nog zaken uit niet geziene hoofdstukken ook.

:cry:

Misschien is het weer een vergissing. Bij ons proefexamen zaten er ook vragen in van niet-geziene hoofdstukken en dat was dan per ongeluk. Die vent heeft niet echt de reputatie van correct en nauwkeurig te zijn (met zijn constante vergissingen, van proefexamens of uren les of weet ik veel wat). Eigenlijk zal ik al blij zijn als het examen op het afgesproken uur is, en niet "oei 't was vorige week, sorry" :unsure:

Orchidee

Legacy Member
Examen wiskunde was chill, zoals verwacht. Best dat ik er nie te veel tijd aan verprutst heb dus.:) Allez, 6 examens gepasseerd waarvan 3 goed geslaagd en 3 waarschijnlijk gebuisd. Hopelijk gaat volgende week nog wat beter.

Cadiuro

Legacy Member
Examen gefailed zoals verwacht. Meh, kwas net deftig bezig :(

Nog drie te gaan, volgende is vrijdag pas.

joshetei

Legacy Member
Blij dat ik na 4 jaar immuun ben geworden voor al die berichten/statussen van mensen die nu al vakantie hebben (wtf Artevelde?) Vorige jaren voelde ik mij daar slechter door maar nu doet het mij echt niets meer :)

RonnoR

Legacy Member
Morgen examen en ge moogt zowel internet als uw cursus gebruiken. Geen idee aan wat ik mij kan verwachten.. Waarschijnlijk van die onmogelijke vragen die ge nergens terugvindt op het internet :(.

Alteration

Legacy Member
glashelder zei:
:cry:

Misschien is het weer een vergissing. Bij ons proefexamen zaten er ook vragen in van niet-geziene hoofdstukken en dat was dan per ongeluk. Die vent heeft niet echt de reputatie van correct en nauwkeurig te zijn (met zijn constante vergissingen, van proefexamens of uren les of weet ik veel wat). Eigenlijk zal ik al blij zijn als het examen op het afgesproken uur is, en niet "oei 't was vorige week, sorry" :unsure:

Het is hem geraden. Wat voor een eikel moet je wel niet zijn om niet te kennen leerstof gewillig in een examen te steken?

Matt.

Legacy Member
RonnoR zei:
Morgen examen en ge moogt zowel internet als uw cursus gebruiken. Geen idee aan wat ik mij kan verwachten.. Waarschijnlijk van die onmogelijke vragen die ge nergens terugvindt op het internet :(.

Maandag ook openboekexamen, maar als ik de vragen bekijk van de vorige jaren is het echt zo'n examen waar ge niets aan uw cursus hebt en ge gewoon chance moet hebben dat ge bij die vragen een aha-erlebnis krijgt. :')

Opvallend stil hier trouwens, de helft heeft alweer gedaan met examens zeker? :s

coldplayke

Legacy Member
Wijsbegeerte ging... ik weet niet :/
Ik kon op alle vragen antwoorden, maar ik heb het gevoel dat ik bij sommige vragen te veel heb geantwoord, en bij andere te weinig.

Na een uur zag ik ineens een schaduw op mijn blad, kijk ik op en is dat de prof :p Hij glimlachte, dus zo erg zal hetgene hij gelezen had wel niet zijn :unsure:

Fliblit

Legacy Member
Sebiet eten, dan nog eens heel m'n cursus herlezen. Als hij morgen geen obscure gedichtjes vraagt zal het wel lukken.

Ook al moet ik maar een 7 halen, kben er toch niet gerust op.

glashelder

Legacy Member
Alteration zei:
Het is hem geraden. Wat voor een eikel moet je wel niet zijn om niet te kennen leerstof gewillig in een examen te steken?
Over wat ging het wel misschien?

Alteration

Legacy Member
glashelder zei:
Over wat ging het wel misschien?

Normscores, vergelijkingen met verwante wetenschapstakken die niet besproken werden (sociale psychologie vs. sociologische psychologie) en nog enkele vragen over studies waar we nog nooit van gehoord hebben.

En de vragen over studies waren natuurlijk fameus. Dan weet je wat al dan niet werkt, in combinatie met wat en dan krijg je de vraag om te rangschikken naar effect -_-

Racing_Genk

Legacy Member
Mastamane zei:
Gij had het toch chill tijdens den blok? :p

Uhm als ik niks deed was ik er ook door hoor. Maar voor marketing zit een 18 of 19 er zeker in. (want heb al 6.7/7 zoals ik al eerder zei)

Dus als ik slechts voor een tien zou gaan, dan moest ik nu idd drie dagen niks meer doen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan