Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Subai

Legacy Member
Hmm zit zwaar achter op schema feitelijk. We doen nog door tot een uur of twee en dan zie ik wel waar ik zit. Heb morgenvoormiddag ook nog, maar wou dan herhalen (daar zal niet veel meer van in huis komen).

GemaneDude

Legacy Member
Morgen examen Engelse Taalkunde, toch wat zenuwkes ondanks het een open boek-examen is. :s

Kowalskii

Legacy Member
Alé voetbal gezien, nu keer aan mission impossible statistiek IIB op 1 dag beginnen

josilirios

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ja een paar pagina's terug ging het nog over de stressfactor... Dit lijkt me wel een goede manier inderdaad om die in de vergelijking te integreren :p

Door integratie bekomt ge het oppervlak onder de curve gevormd door u formule doorheen de examenperiode en ziet ge zo de energie die erin is gestopt =>
tumblr_m3u1au28G51rqfhi2o1_250.gif

Cadiuro

Legacy Member
josilirios zei:
Door integratie bekomt ge het oppervlak onder de curve gevormd door u formule doorheen de examenperiode en ziet ge zo de energie die erin is gestopt =>
tumblr_m3u1au28G51rqfhi2o1_250.gif

Shit man, we're really on to something here.

Enfin, helemaal in de stijl van de avond, heb ik ook mijn uur om te gaan slapen gemist, maar kga dat dan nu maar doen (niet in stijl van de avond)

Utred

Legacy Member
Kben weer in vorm. Deze examenperiode al Arrested Development, Community en Archer er door gejaagd. Elk 3 seizoenen. Nu is het in principe aan The Sopranos maar ik weet niet of het een goed idee is om daar nu aan te beginnen.

Alteration

Legacy Member
Voor statistiek geen grafisch rekentoestel mogen gebruiken....
Ergens begrijpelijk, maar heb hier natuurlijk weer niks liggen waar ge op zijn minst mee kunt kwadrateren of een vierkantswortel trekken.

Racing_Genk

Legacy Member
Lmao, tzou er nog aan mankeren dat ge da moogt gebruiken, dan kunde toch gemaan simpel spieken...

En koopt u morgen zo'n brolrekenmachine van 10€ in een supermarkt, ehbben ze overal wel liggen

Nunak

Legacy Member
Allez heel den avond bezig geweest voor vereniging. Tot zo ver het leren op een examendag :sop:

Vincort

Legacy Member
Infineon zei:
Ik denk dat het zo is:
Kapitaal/#aandelen = intrinsieke waarde
intrinsieke waarde + uitgiftepremie = nominale waarde = pari

Bedankt :D Stomme juristen kunnen dat natuurlijk niet gewoon zo eventjes uitleggen in hun boek: in de plaats zetten ze om da 5 pagina eens een verwijzingkje naar één van deze termen.

AmandaH

Legacy Member
Serieke gezien voor het slapengaan. In Breaking Bad s03e07 zit toch wel een van de beste scènes die ik dit jaar al heb gezien.

TheRedDevils

Legacy Member
!nsomn!a zei:
Beowulf is hel, examen morgen gaat pijn doen.

Hopelijk heb ik straks geen last van uw nickname!
Succes aan de nachtblokkers :) Kga vroeg opstaan en nu al gaan slapen.

Snowyflake

Legacy Member
Utred zei:
Kben weer in vorm. Deze examenperiode al Arrested Development, Community en Archer er door gejaagd. Elk 3 seizoenen. Nu is het in principe aan The Sopranos maar ik weet niet of het een goed idee is om daar nu aan te beginnen.

Ik heb er ook al 6 seizoenen van friends doorgejaagd en ertussen in nog wat futurama en family guy :sad: 't is echt mijn semester niet .. Gewoon zo'n saaie vakken en nutteloze vakken dat ik 0 motivatie heb.

Matt.

Legacy Member
Ook weer goed aan het verknallen hier, 13 dagen voor een vak en 't zal toch nog doorwerken worden dit weekend als ik niet snel in actie schiet. :') Theorie is al af, morgen ff werken aan ander vak, vrijdag oefeningen van het vak voor maandag en dan twee dagen herhalen, meer dan voldoende tijd, als het lukt om die planning te volgen. :unsure:

Nunak

Legacy Member
HAAL AL DIE VLAGGEN ALS AVATARS EENS WEG EN ZET EENS TERUG CHICKS IN DE PLAATS
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan