Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Morgen dat loos examen dus ik zit al 2 dagen niks te doen. Daarna is het gedaan met niksdoen, nog één examen waarvoor ik weer in gang moet schieten. Lame.

Nunak

Legacy Member
Kben toch altijd een wrak na een examen :s
2 nalu's, 3 tassen thee en 2 blikjes cola en ik val nog in slaap waar ik zit :')

josilirios

Legacy Member
Matt. zei:
Perfect tweetalig (vijftalig zelfs, F/D/E ook zeer goed), ze verstaat zelfs West-Vlaams! :unsure:

0-1, goe begonnen. :cool:

Is dat eigenlijk die van u richting waarover ge hier vroeger is zei dat ze nooit wou afspreken?

weirdo

Legacy Member
goddamn voetbal is saai...

der gebeurt 20 min niets, ik zap 2 min weg en dan besluiten ze eens iets te doen en valt er een goal... fuck deze kutsport once and for all...
ik kruip nog liever achter mijn boeken.

Orchidee

Legacy Member
Vio zei:
Oeioei, iemand heeft een slechte dag :p. Maar tkomt wel goed, iets minder vakantie deze zomer mja, ge zult niet alleen zijn!

Mja ge zou voor minder. Ik had vorig jaar 11 herexamens (op 14 vakken); veranderd van richting in de hoop dat ik weer wat zelfvertrouwen zou krijgen, maar zo gaat dat nie lukken he. En ik wil gewoon nie zoveel herexamens meer, ik wil ook een normale zomer ipv 1000x te moeten uitleggen wat er fout loopt en aaargh kben het gewoon zo beu.

Komt er ook bij dat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik mijn vakantiejob niet kan doen waar ik geweest ben, ze hadden blijkbaar te veel kandidaten en dus viel ik uit de boot omdat ik vorige zomer nergens een vakantiejob heb gedaan. Ja maat, khad lijk alles op mn herexamens willen zetten. 't feit dat ik al 5 zomers daarvoor wel gewerkt had, zien ze dan natuurlijk niet.
Dus nu kan ik nog een nieuwe vakantiejob zoeken, en kan ik ineens maar rekening houden met een aantal herexamens meer dan verwacht. :s

/rant; soms moet het er gewoon eens uit. :)

Matt.

Legacy Member
josilirios zei:
Kweeni :unsure: IS ZE BETER OFWA?

Das zeker al twee jaar geleden die da gij over spreekt. Weet ik veel of ze beter is, nooit samen geweest met die ander, maar ik zie ze graag, das 't enige da telt! :love:

Racing_Genk

Legacy Member
Was da voor een flutredenen "omdat ge vorig jaar geen vakantiejob hebt gedaan". Mja ge zult nog wel iets vinden, meestal komen in juli nog veel nieuwe vacatures binnen :)

josilirios

Legacy Member
Matt. zei:
Das zeker al twee jaar geleden die da gij over spreekt. Weet ik veel of ze beter is, nooit samen geweest met die ander, maar ik zie ze graag, das 't enige da telt! :love:
Ik zat 2 jaar geleden niet op t forum :wtf:

AmandaH

Legacy Member
weirdo zei:
goddamn voetbal is saai...

der gebeurt 20 min niets, ik zap 2 min weg en dan besluiten ze eens iets te doen en valt er een goal... fuck deze kutsport once and for all...
ik kruip nog liever achter mijn boeken.
Mijn vriendin is een grotere voetbalfan dan ik. :unsure: Nuja, dat zegt niet veel want ik kijk alleen voetbal bij dingen als het EK, WK, enz

josilirios

Legacy Member
Matt. zei:
Jaja, 2010 wil ik zeggen. :p
Ja dit account is gemaakt in 2010 maar dan nooit gebruikt tot een tijd later, ik bedoel gewoon dat je dat later nog eens moet hebben aangehaald want ik weet het van hier in de studenten steun van max een jaar terug ofzo...

Matt.

Legacy Member
josilirios zei:
Ja dit account is gemaakt in 2010 maar dan nooit gebruikt tot een tijd later, ik bedoel gewoon dat je dat later nog eens moet hebben aangehaald want ik weet het van hier in de studenten steun van max een jaar terug ofzo...

Ah, tiens. Ik weet dat ik dat 2 jaar terug of zo nog eens in de lief thread gepost heb. Heb die van toen al goh, een jaar ni gezien of zo. Uit het oog, uit het hart zeker. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan