Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
Utred zei:
Nu stelt er plots iemand een vraag over Marx. Nergens in de cursus wordt Marx vermeld. Ik dacht eerst dat ze Kant bedoelde maar ze vermeldt er het dialectisch materialisme bij, dus ofwel heeft ze hem zitten opzoeken ofwel heeft ze een verkeerde cursus.

Of gij hebt de foute cursus of dat was een aanvulling van in de les of ....

Fliblit

Legacy Member
Ik heb zo'n jaarvak, vorig jaar voor het eerste deel 6, voor het tweede deel 10 -> in totaal 8 en herexamen. Op het herexamen in totaal 9 :unsure: Vorig semester voor het eerste deel 13, nu moet ik zaterdag maar een 7 meer halen voor dat tweede deel maar toch zit ik onder de zenuwen :sad:

coldplayke

Legacy Member
Flawless zei:
Het aantal flitspalen binnen een km² zorgen ervoor dat ik die stad...:puke: voeg dan nog eens weinig en veel te dure parkingplaatsen en zone 30 in heel de binnestad toe.

Wie neemt er nu de auto in de binnenstad :wtf:

Flawless

Legacy Member
coldplayke zei:
Wie neemt er nu de auto in de binnenstad :wtf:

Waarom niet? Als je trein + bus moet nemen duurt het soms ellenlang voor je ergens geraakt. En als je uitgaat zelfde... Geen zin in die ochtendbussen met al die pubers en zatte marginalen.

freakykiller

Legacy Member
Awesome dagje gisteren, pintjes gedronkn in de vroege namiddag. Dan nog wa genietst en derna nog wat pintjes gedronkn en om 4 uur vertrokken van café + bicky onderweg van de julien en dan in mijn bed gekropen.

Geslapen tot 15 uur ook :D

Drew

Legacy Member
freakykiller zei:
Awesome dagje gisteren, pintjes gedronkn in de vroege namiddag. Dan nog wa genietst en derna nog wat pintjes gedronkn en om 4 uur vertrokken van café + bicky onderweg van de julien en dan in mijn bed gekropen.

Geslapen tot 15 uur ook :D
gtfo

Utred

Legacy Member
josilirios zei:
Of gij hebt de foute cursus of dat was een aanvulling van in de les of ....

Er hebben er al een paar geantwoord dat ze er niets over vinden in hun cursus ondertussen. En ze zegt dat hij bij de verlichting staat, wat nogal vreemd is.
Kben nu wel benieuwd wat er aan de hand is.

AmandaH

Legacy Member
Utred zei:
Er hebben er al een paar geantwoord dat ze er niets over vinden in hun cursus ondertussen. En ze zegt dat hij bij de verlichting staat, wat nogal vreemd is.
Kben nu wel benieuwd wat er aan de hand is.
Laat het ons weten! Ben ook benieuwd. Zulke dingen zijn vermakelijk in de examenperiode. :p

freakykiller

Legacy Member
Bekos zei:
Wa zit gij mij te quoten :s:s:s:s:s:s:s:s

Hmmm, geen idee hoe dat komt. Ik had gisteren op dat bericht gereageerd en 't is precies alsof dat hij het automatisch toevoegde (dat " symbooltje die niet reset ?)

Matt.

Legacy Member
coldplayke zei:
Wie neemt er nu de auto in de binnenstad :wtf:

Als ge moet verhuizen of ge moet 's nachts ergens zijn en het openbaar vervoer rijdt ni meer en van die toestanden, dan hebt ge ni echt veel keus! (Maar rijden met auto in Gent is echt hel, al die eenrichtingsstraten, zonder GPS raak ik der echt het stad ni buiten denk ik. :sop:)

Racing_Genk

Legacy Member
bank & fin was easy

buiten wisk nog geen één moeilijk examen moeten maken aant unief

Racing_Genk

Legacy Member
Nu maandag marketing. Ik heb al 6.7/7 dus zelfs als ik niet leer zou ik nog slagen want kmoet nog 25% halen :D

Nas

Legacy Member
Ik krijg hier een kwartier geleden mijn kloptje. Sebiets een halfuurke tot een uur powernap placeren. Heb al redelijk veel gedaan, ben er ongeveer bijna. :unsure:

Bananarama

Legacy Member
coldplayke zei:
Europese literatuur ging goed :woohoo:

Dat vak is echt zoooo berucht he :D Bij ons overliep ze in het begin van het tweede semester de gemiddelde scores per vraag (van het examen van het eerste semester), en ik had toen uitgerekend dat het gemiddelde tussen 8 en 9/20 moest liggen. Moest gelukkig zelf in het tweede semester nog maar een 4 halen :p Maar van alle examens van de voorbije drie jaar staat dat toch in mijn top 3 van examennachtmerries.

Utred

Legacy Member
Racing_Genk zei:
bank & fin was easy

buiten wisk nog geen één moeilijk examen moeten maken aant unief

Dat is omdat gij veel te veel doet tijdens het jaar!
Zo is alle lol eraf:unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
Klopt, maar in den blok zit ik daarentegen meer met mn vingers te draaien dan iets anders
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan