Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Europese literatuur ging goed :woohoo:
11 van de 12 meerkeuzevragen ingevuld, de ene waar ik niet zeker van was had ik beter ook ingevuld want die was ook goed :doh:
Tekstvraag was van Keats, ging ook redelijk. Alleen hadden we daar niet veel van gezien tijdens de les, dus ik heb veel geimproviseerd :unsure:
En de essayvraag ging ook goed (de ontwikkeling van de roman van realisme tot postmodernisme uitleggen).

De andere reeks had als tekstvraag Proust... dodged a bullet there :')


Fliblit zei:
Kben normaal gezien wel geslaagd voor mijn examen. Merendeel van de woordjes wist ik, vertalingen gingen ook redelijk vlot (wat is 'bouwvallig' in het Engels?) en de oefeningen op reading comprehension waren gratis punten.

Ik moest meteen aan ramshackle denken (mijn lievelingswoord :3), maar ik denk niet dat het dat was waar ze naar zochten :p

Insanitarium

Legacy Member
coldplayke zei:
Europese literatuur ging goed :woohoo:
11 van de 12 meerkeuzevragen ingevuld, de ene waar ik niet zeker van was had ik beter ook ingevuld want die was ook goed :doh:
Tekstvraag was van Keats, ging ook redelijk. Alleen hadden we daar niet veel van gezien tijdens de les, dus ik heb veel geimproviseerd :unsure:
En de essayvraag ging ook goed (de ontwikkeling van de roman van realisme tot postmodernisme uitleggen).

De andere reeks had als tekstvraag Proust... dodged a bullet there :')

Wow :p op mijn newsfeed van facebook verschijnt er massaal veel gezaag over die meerkeuzevragen.
(Niet dat dat iets is waar ge uw prestaties aan kunt toetsen ofzo.)

Naar het schijnt is het echt wel een kutvak, want ik ken meerdere mensen die volledig in hun tweede jaar zitten, maar dat vak alleen hebben moeten meenemen.

coldplayke

Legacy Member
Insanitarium zei:
Wow :p op mijn newsfeed van facebook verschijnt er massaal veel gezaag over die meerkeuzevragen.
(Niet dat dat iets is waar ge uw prestaties aan kunt toetsen ofzo.)

Naar het schijnt is het echt wel een kutvak, want ik ken meerdere mensen die volledig in hun tweede jaar zitten, maar dat vak alleen hebben moeten meenemen.

Ik was vorig semester ook aan het zagen, maar dat was mijn eigen fout :p
Boek amper opengedaan, vooral de notities geleerd... tja :p
En dan had ik nog een 9 x)
Nu had ik elk detail geleerd, dat hadden zij ook kunnen doen he :p En zo moeilijk waren die niet, toch makkelijker dan vorige keer (en dat zeg ik niet omdat ik het nu wel gestudeerd had) :)

edraket

Legacy Member
Wat een kutdag!!! Ik kan mij langs geen kanten concentreren terwijl ik nog een serieus pakske moe doen :(

Snowyflake

Legacy Member
Die van Granada zijn ook goe, twee maand geleden zijn ze op de hoogte gebracht door hogent welke studenten er zouden komen en vandaag een dag voor de deadline van de applicatie die wij zelf moeten invullen op hun site sturen ze de nodige informatie voor de applicatie :') Ze hebben daar precies ook beetje last van uitstelgedrag :p

Utred

Legacy Member
Nu stelt er plots iemand een vraag over Marx. Nergens in de cursus wordt Marx vermeld. Ik dacht eerst dat ze Kant bedoelde maar ze vermeldt er het dialectisch materialisme bij, dus ofwel heeft ze hem zitten opzoeken ofwel heeft ze een verkeerde cursus.

Saphira

Legacy Member
Aan 't studeren voor het zwaarste praktijkexamen van morgen, daarna es goed genieten van 'n date :unsure:

putastyle69

Legacy Member
Ik heb daarstraks een mackbook air gevonden in de universiteitsbibliotheek, maar die is beveiligd met een wachtwoord als ik hem wil opstarten. Dus ik kan niet inloggen om hem te resetten, weet er iemand of ik de mac tijdens de boot kan resetten fzo?

megrohlsta

Legacy Member
Hmm, examen transport nog redelijk goed gegaan. Alleen ergerlijk dat ik van bepaalde codes de letters omgedraaid heb en dat ik bepaalde benamingen voor tickets niet meer wist :(
Slagen hiervoor is volgens mij zeker te doen :D

Flawless

Legacy Member
Cadiuro zei:
Zegt nu nog is da Leuven ni awesome is

Het aantal flitspalen binnen een km² zorgen ervoor dat ik die stad...:puke: voeg dan nog eens weinig en veel te dure parkingplaatsen en zone 30 in heel de binnestad toe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan