Infineon
Legacy Member
Weer een examen in de sjakosj! kijk al uit naar deze zomer
me gusta
Iemand zei:
me gusta

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:

Kben precies weer heel mn zomer aan 't verprutsen; nochtans mn eerste semester was zo goed. Momenteel 5 examens gehad, waarvan ik denk op 2 erdoor te zijn. Hoe ga ik dat thuis weer kunnen uitleggen... Nog 4 examens te gaan, 't gaan echt goeie moeten zijn nu. Racing_Genk zei:Niet genoeg geleerd orchidee? Of gewoon moeilijker dan vorig semester![]()


ad:Utred zei:Als ik te weinig tijd heb voor een examen kan ik gewoon plots supersnel leren![]()
Orchidee_x zei:Ik heb geen twee weken blok gelijk gij hé![]()
. Maar tkomt wel goed, iets minder vakantie deze zomer mja, ge zult niet alleen zijn!Utred zei:Als ik te weinig tijd heb voor een examen kan ik gewoon plots supersnel leren![]()

josilirios zei:tenzij als de goesting op is, dan neigt da rap naar fuck it gevoel bij mij.

Cadiuro zei:Jos en Utred hebben net weer mijn formule benut se
we zouden die een naam moeten geven e - de Cadi-vgl?
Ik heb het gevoel nu ook en 't is nog nieens mijn laatste, fuuuuTheRedDevils zei:Da gevoel heb ik nu. Tis morgen mijn laatste examen.![]()

Met zo'n muziek, nee.Cadiuro zei:Zegt nu nog is da Leuven ni awesome is