Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Orchidee_x zei:Nachtshift aanwezig. Voor ene keer dan toch.
Zal toch proberen nog een blok van 3u te slapen. En hopen dat ons ma morgenochtend me niet vergeet wakker te bellen
Orchidee_x zei:Nachtshift aanwezig. Voor ene keer dan toch.
Zal toch proberen nog een blok van 3u te slapen. En hopen dat ons ma morgenochtend me niet vergeet wakker te bellen
3u slapen hoort niet bij een nachtshift! 
Iemand zei:

Th1x4nG zei:nachtje doortrekken krijgt een nieuwe betekenis![]()
Bekos zei:Damn da zou ik ook willen. Kben er echt altijd bang voor dat ik mn wekker gewoon afzet en ik me overslaap ofzo. cfr de 7 wekkers die ik zet


Iemand zei:=D
Mijn derde link mag er ook wel wezen!

Iemand zei:
Marius Niculae zei:Wannabe3u slapen hoort niet bij een nachtshift!
![]()

Just trollin'Orchidee_x zei:Boe wi, kben een meiske voor iets.![]()

Orchidee_x zei:En anderzijds heb ik dan zoveel schrik dat ik me ga overslapen voor het examen, met als geevolg dat ik dan ook amper kan inslapen.

Orchidee_x zei:Boe wi, kben een meiske voor iets.![]()
Snowyflake zei:






QFTedraket zei:DER IS MAAR EEN REDEN DA GIJ HIER ZIJT EN DAS OM OU TETTEN TE SHOWEN!!!!!!!
Dan waren mijn links nutteloosBekos zei:Als de apple fanboys dat zien![]()



De rakke, meteen naar de essentie.edraket zei:DER IS MAAR EEN REDEN DA GIJ HIER ZIJT EN DAS OM OU TETTEN TE SHOWEN!!!!!!!
Iemand zei:
. Kop van 2 is toch wa minder 
edraket zei:DER IS MAAR EEN REDEN DA GIJ HIER ZIJT EN DAS OM OU TETTEN TE SHOWEN!!!!!!!