Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

insomnia

Legacy Member
Nas zei:
Million Dollar Baby is de meest magistrale film ooit. Period.

Hoort niet eens thuis in een top 10 van dat jaar.

glashelder zei:
Fame, Arachnophobia
oude films

Not really.



anyway OT:
Nog niet veel verzet vandaag maar het volgend examen is in de namiddag, dat wilt zeggen dat nachtblok mogelijk is :woohoo:

Dionysus

Legacy Member
Nas zei:
Million Dollar Baby is de meest magistrale film ooit. Period.

Die zou ik nog niet in mijn top 20 zetten. Goede film, maar de meest magistrale? Kom kom, niet overdrijven :)

Utred

Legacy Member
!nsomn!a zei:
Hoort niet eens thuis in een top 10 van dat jaar.



Not really.



anyway OT:
Nog niet veel verzet vandaag maar het volgend examen is in de namiddag, dat wilt zeggen dat nachtblok mogelijk is :woohoo:

CHECKT DIENE FILMHIPSTER:s:s:s:s:s:s




Al ga ik wel akkoord:unsure:

Nas

Legacy Member
Jaja, David Fincher blijft natuurlijk wel heerser. Ik zeg dat altijd na een heerlijke film te hebben gezien.

kakmongool

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Jij hebt dat examen dus al gehad? Hoeveel had je daarvoor?

9 in eerste zit 11 in tweede zit. Vooral veel fouten gemaakt tegen woordenschat (genus van de woorden) voor de rest is het wel goed haalbaar. Maak zeker oefeningen opnieuw want is gelijkaardig van vragen.

Nas

Legacy Member
Fuck ik moest echt wel nog een hoofdstuk geleerd hebben vandaag. Maar ja, het is niet mijn schuld. Die homo's hadden dat examen maar geen anderhalf uur moeten uitstellen :sop:
Het zal nog spannend worden!

Vincort

Legacy Member
Nas zei:
Jaja, David Fincher blijft natuurlijk wel heerser. Ik zeg dat altijd na een heerlijke film te hebben gezien.

Die man heeft anders wel enkele in mijn ogen overrated films op zijn conto staan

BlackOccult

Legacy Member
Examen van gisteren ging vlot. Eerste keer dat ik er een echt goed gevoel bij heb. Kon redelijk goed antwoorden op de hoofdvragen en ze stelde enkele bijvragen waar ik ook vlot kon op antwoorden.
Vanmiddag echter bijna geen zak gedaan waardoor ik na het avondeten fors in gang geschoten ben. :p Tot zojuist gewerkt en toch zo goed als klaar voor vandaag.

Nunak

Legacy Member
Pff dit wordt echt weer proberen om dat vak te redden op een paar uur :sad:

Nas

Legacy Member
Vincort zei:
Die man heeft anders wel enkele in mijn ogen overrated films op zijn conto staan
Alien is natuurlijk dikke kak. En The Game vond ik ook niet zo goed. Voor de rest wel allemaal goeie films imo.

Orchidee

Legacy Member
Pff ik zie het ff echt nie meer zitten voor morgen. Nog veel te veel werk en veel te weinig tijd. Als ik het toch ietwat deftig wil kunnen, zal het een kort nachje worden. Maar te kort mag ik mn nacht ook nie maken, want morgenochtend na mn examen moet ik eigenlijk meteen kunnen starten aan mn vak voor vrijdag. :(

Ik ben het beu :cry:

insomnia

Legacy Member
Utred zei:
CHECKT DIENE FILMHIPSTER:s:s:s:s:s:s




Al ga ik wel akkoord:unsure:

:lol:
Ge zijt zelf dan ook de grootste hipster in dit topic.
Tot dat Drew terug tijd heeft

glashelder zei:
Nee, 't zijn gloednieuwe blockbusters.

Hoe kon ik toch vergeten dat ge tegenwoordig alles ouder dan de nieuwste blockbuster oud moet noemen. Jammer dat ik dit zwart-wit beeld van de werkelijkheid ben misgelopen.

Put_met_keren

Legacy Member
Vandaag weer niks gedaan :(
'k Was nochtans goed begonnen: met de laptop aan mijn bureau gaan zitten, mijn oefeningen genomen & Excel geopend maar dan is het helemaal bergaf gegaan :s

Vincort

Legacy Member
Kandul zei:
Alien is niet van hem.

Heeft die niet een sequel gemaakt. Alien zelf is van Scott zeker.

Maar neem nu 'Fight Club', ik kan echt moeilijk begrijpen waarom iedereen die brilliant vond. Ook aan bv Button heb ik geen al te goede herinneringen. Seven staat wel zoiezo in mijn top 5 fav films. En Brad Pit is telkens geniaal :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan