Gatsby
Legacy Member
coldplayke zei:Yup![]()
K.U.Leuven - Onderwijsaanbod - Bachelor of Arts in de taal- en letterkunde
Vanonder staan de keuzevakken
Net gekeken op de website van onze faculteit en blijkbaar hebben wij ook al keuzevakken dan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Yup![]()
K.U.Leuven - Onderwijsaanbod - Bachelor of Arts in de taal- en letterkunde
Vanonder staan de keuzevakken

coldplayke zei:ÖÖÖÖÖ
You take that back...
Ik ben aan het twijfelen om volgend jaar toch Zweeds als keuzevak te nemen. Ik vind Naamkunde en Logica heel interessant, maar ik ben echt rotslecht in zo'n vakken x)
Dan beter een grammaticavak nemen waar ik wel heel goed in ben.
).J.F. zei:Naamkunde is echt rotsaai, maar wel handig als ge het u gemakkelijk wilt maken. Ge kunt kiezen tussen paper, presentatie of examen. En die paper is gewoon een artikel samenvatten + kritisch bespreken (mag ge per 2 doen), dus ge hoeft nooit naar die les te gaan.
Ik heb dat genomen omdat het toch al mijn 4de keuze was van keuzevak, ik heb daar geen werkdruk van gehad (buiten die paper die ge op 2 dagen in de paasvakantie kunt afhebben als ge wilt) en heb er nu ook geen examen van.
Heerlijk vak.
coldplayke zei:Ik wou dat nemen omdat ik dat een zalige prof vind
).J.F. zei:Draye? Geen idee. Die gaf het tweede deel van de lessen en daar ben ik nooit naartoe gegaan. Die andere was zo saai dat ik op den duur echt lastig werd in die lessen (ook door het feit dat die nooit pauze gaf).

josilirios zei:
