Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

J.F.

Legacy Member
coldplayke zei:
ÖÖÖÖÖ
You take that back...


Ik ben aan het twijfelen om volgend jaar toch Zweeds als keuzevak te nemen. Ik vind Naamkunde en Logica heel interessant, maar ik ben echt rotslecht in zo'n vakken x)
Dan beter een grammaticavak nemen waar ik wel heel goed in ben.

Naamkunde is echt rotsaai, maar wel handig als ge het u gemakkelijk wilt maken. Ge kunt kiezen tussen paper, presentatie of examen. En die paper is gewoon een artikel samenvatten + kritisch bespreken (mag ge per 2 doen), dus ge hoeft nooit naar die les te gaan.

Ik heb dat genomen omdat het toch al mijn 4de keuze was van keuzevak, ik heb daar geen werkdruk van gehad (buiten die paper die ge op 2 dagen in de paasvakantie kunt afhebben als ge wilt) en heb er nu ook geen examen van.

Heerlijk vak.

Ik wou normaal ook Zweeds doen, maar dat viel samen met Engelse literatuur, ween ween. En nu voor volgend jaar ben ik aan denken voor Frans & Duits te nemen (uit andere richtingen weliswaar :)).

coldplayke

Legacy Member
J.F. zei:
Naamkunde is echt rotsaai, maar wel handig als ge het u gemakkelijk wilt maken. Ge kunt kiezen tussen paper, presentatie of examen. En die paper is gewoon een artikel samenvatten + kritisch bespreken (mag ge per 2 doen), dus ge hoeft nooit naar die les te gaan.

Ik heb dat genomen omdat het toch al mijn 4de keuze was van keuzevak, ik heb daar geen werkdruk van gehad (buiten die paper die ge op 2 dagen in de paasvakantie kunt afhebben als ge wilt) en heb er nu ook geen examen van.

Heerlijk vak.

Ik wou dat nemen omdat ik dat een zalige prof vind

WolCoM

Legacy Member
Keer vertrekken naar Leuven voor men 2e morgenmiddag. Kom op NMBS, liefst geen 2u deze keer!

J.F.

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik wou dat nemen omdat ik dat een zalige prof vind

Draye? Geen idee. Die gaf het tweede deel van de lessen en daar ben ik nooit naartoe gegaan. Die andere was zo saai dat ik op den duur echt lastig werd in die lessen (ook door het feit dat die nooit pauze gaf :().

coldplayke

Legacy Member
J.F. zei:
Draye? Geen idee. Die gaf het tweede deel van de lessen en daar ben ik nooit naartoe gegaan. Die andere was zo saai dat ik op den duur echt lastig werd in die lessen (ook door het feit dat die nooit pauze gaf :().

Ja, Draye :p
Een enorm lieve prof ook, das zowat de enige prof waar ik niet bang van ben x)

insomnia

Legacy Member
Damnit, die eerste deed mij lachen.
The shame.
zo flauw :')

Rare dag vandaag, momenten van enorme vooruitgang en concentratie worden afgewisseld door veeeééél te lange pauzes die maar blijven uitlopen. Normaal gezien moet het wel lukken morgen. Ik heb al 7.5/10 behaald in de loop van de semester op de idiote testjes dat die mens gaf dus nu geeft dat toch al een gevoel van veilig te zitten. 2.5/10 niet halen zou wel erg slecht zijn

Tsubasa

Legacy Member
Ga vanavond al kunnen nakijken. Das toch goed. Eigenlijk niet zoveel gedaan vandaag... Voorlopig he :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan