Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Afgeklokt op iets meer dan 7 uur studeren vandaag. Morgen proberen wat minder te procrastinaten :p

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Engelse literatuur is nog erger ^^

Is dat bij jullie ook een en al het woord 'puritans'?
Voor een godsdienst die zo hard literatuur en theater 'haatte' hebben ze toch heel wat geschreven :unsure:

insomnia

Legacy Member
Cadiuro zei:
Wat een verspilde dag :(:(

², toch nog proberen van nog wat langer door te proberen doen voor ik een film op zet, maar de motivatie is enorm ver te zoeken.

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Is dat bij jullie ook een en al het woord 'puritans'?
Voor een godsdienst die zo hard literatuur en theater 'haatte' hebben ze toch heel wat geschreven :unsure:

Ik krijg er al terug nachtmerries van ^^ Heb je dat in het eerste semester? Ik had dat in het tweede, maar KUL / KULAK lopen (jammer genoeg) niet altijd gelijk :p

coldplayke

Legacy Member
Ik heb dat nu in het eerste semester gehad :p
Swift en the metaphysicals met John Donne waren toch wel mijn favorieten :p

coldplayke

Legacy Member
Indeed :D
Alleen is het wat genant als uw ma zegt dat ze dat ook goed vond :sop:

Fliblit

Legacy Member
Hah, ik had Donne op m'n examen. Ik zei dat em wat vreemd schreef, de prof vroeg waarom en dan heb ik mogen zeggen dat hij wilde verkracht worden door God, dat God jaloers was op z'n vrouw, wat had je daar nog allemaal :') "Yes, if you look at it that way, he's indeed quite strange" zei ze dan, massa's droog :D

Th1x4nG

Legacy Member
Vio zei:
En slaagt hij dan?

Ja, hij heeft wel goeie punten... Maar ik snap ni hoe ge u zo kunt toeleggen op iets, een maand echt ziekelijk hard. En de rest van de tijd totaal geen interesse tonen...

_ns_

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ja, hij heeft wel goeie punten... Maar ik snap ni hoe ge u zo kunt toeleggen op iets, een maand echt ziekelijk hard. En de rest van de tijd totaal geen interesse tonen...

Eh, da's 't principe van den blok? :unsure:

Century

Legacy Member
Vandaag wiskunde zo goed als afgekregen. Morgen eens aan geografie beginnen, zie ik al veel meer zitten als wiskunde.

Lorvet

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ja, hij heeft wel goeie punten... Maar ik snap ni hoe ge u zo kunt toeleggen op iets, een maand echt ziekelijk hard. En de rest van de tijd totaal geen interesse tonen...

Dat zijn de pro's, kan je alleen maar respect voor hebben vind ik: in het jaar geen klop doen en er toch door zijn, ik kan het niet iig, ben veel te snel afgeleid of het beu, daarmee dat ik er veel meer tijd voor nodig heb.

WolCoM

Legacy Member
Eerste goede dag van blok gehad vandaag. Wel net niet geraakt waar ik wil, maar kan mijn concentratie der niet meer bijhouden. Al bij al content. Morgen tzelfste!

Snowyflake

Legacy Member
Lorvet zei:
Dat zijn de pro's, kan je alleen maar respect voor hebben vind ik: in het jaar geen klop doen en er toch door zijn, ik kan het niet iig, ben veel te snel afgeleid of het beu, daarmee dat ik er veel meer tijd voor nodig heb.

Ik kan dat ook niet, voor meer dan 6-7u op een dag te werken heb ik al heel veel druk voor nodig. Zit veel te veel weg te dromen, pauzes die veel langer uitvallend dan gehoopt etc .. :p

Matt.

Legacy Member
Toch íets gedaan vandaag, voor de verandering. Morgen wat meer werk verzetten hopelijk.

aXl_

Legacy Member
pffrrt, bijna door de theorie van boekhouden heen. Morgen eens oefeningen maken.

Lorvet

Legacy Member
Fysica is wel interessant en al diene zever, maar wat ik er echt niet van af kan zijn die ellenlange formularia die je domweg moet blokken... Oefeningen erop maken helpt alleen maar voor de nuttige formules.

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Dwaze kerel die ik ken die altijd de meest nonchalante aap moet uithangen onder het jaar en nu van 9 uur tot 22 in de bib zit alle dagen. :')

Welja wat is het probleem :p. Ik amuseer mij ook liever wat meer tijdens het jaar als er veel te beleven is tov in den blok. Waar ik dan wel niets anders doe dan leren ter compensatie (geen tv, seriekes,games,films etc.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan