Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fliblit zei:Engelse literatuur is nog erger ^^

Cadiuro zei:Wat een verspilde dag![]()
coldplayke zei:Is dat bij jullie ook een en al het woord 'puritans'?
Voor een godsdienst die zo hard literatuur en theater 'haatte' hebben ze toch heel wat geschreven![]()


Vio zei:En slaagt hij dan?
Th1x4nG zei:Ja, hij heeft wel goeie punten... Maar ik snap ni hoe ge u zo kunt toeleggen op iets, een maand echt ziekelijk hard. En de rest van de tijd totaal geen interesse tonen...

Th1x4nG zei:Ja, hij heeft wel goeie punten... Maar ik snap ni hoe ge u zo kunt toeleggen op iets, een maand echt ziekelijk hard. En de rest van de tijd totaal geen interesse tonen...
Lorvet zei:Dat zijn de pro's, kan je alleen maar respect voor hebben vind ik: in het jaar geen klop doen en er toch door zijn, ik kan het niet iig, ben veel te snel afgeleid of het beu, daarmee dat ik er veel meer tijd voor nodig heb.

²_ns_ zei:Eh, da's 't principe van den blok?![]()

Th1x4nG zei:Dwaze kerel die ik ken die altijd de meest nonchalante aap moet uithangen onder het jaar en nu van 9 uur tot 22 in de bib zit alle dagen. :')
. Ik amuseer mij ook liever wat meer tijdens het jaar als er veel te beleven is tov in den blok. Waar ik dan wel niets anders doe dan leren ter compensatie (geen tv, seriekes,games,films etc.)