Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Morrissey

Legacy Member
Anderhalf uur serieus doorgewerkt, waardoor ik eigenlijk al 1 vak zo goed als door ben. Ik had er wel al vrij veel voor gedaan in het jaar, en goed bijgehouden. Ik had een hele dag ingecalculeerd voor dit vak :unsure:.

Exorikos

Legacy Member
edraket zei:
Vervroegd kerstcadeau:

Hello edraket,

In Montana you can get a lot of exposure to our Solutions (engineering) group and to a lesser extent our Operations and Sales/Estimating groups.

Our finance group is located in California along with some Operations and Sales/Estimating people. I'm located in California as well.

Montana and California are only a couple of short flights apart. You can do it in a half day.

I am confident that we can organize your stay so as to give you a taste of all facets of our business. I would suggest a short stay at one of our project sites as well to see the implementation of all the planning, engineering, etc. This is my favorite part of the project.

Just this week, we were awarded the special transport of the Space Shuttle Endeavour from Los Angeles airport to the California Science Center (13.5 miles away). The transport is scheduled for next October.
We'll try to find an interesting project to have you visit this summer. We have a large bridge move in August near Chicago.

So I'll think about it a little more and put a little draft itinerary/program together in the next couple of weeks and we can kick it around and work out the details with some of your input.

Maybe 3 weeks in Montana, 1 week in California & 1 or 2 weeks on a project site.

Merry Christmas to you and I'll be in touch.
Take care,

Den Director

AWESOME.

Stoer. :)

Misericordiam

Legacy Member
Als er een voordeel is aan geen uur voor opstaan te voorzien dan is het dat je nooit kan overslapen. Nadeel is dat het al laat is natuurlijk.


Oh well, mijn ochtend internet ritueel zit er bijna op en we gaan dan es beginnen.

_ns_

Legacy Member
edraket zei:
Vervroegd kerstcadeau:

Hello edraket,

In Montana you can get a lot of exposure to our Solutions (engineering) group and to a lesser extent our Operations and Sales/Estimating groups.

Our finance group is located in California along with some Operations and Sales/Estimating people. I'm located in California as well.

Montana and California are only a couple of short flights apart. You can do it in a half day.

I am confident that we can organize your stay so as to give you a taste of all facets of our business. I would suggest a short stay at one of our project sites as well to see the implementation of all the planning, engineering, etc. This is my favorite part of the project.

Just this week, we were awarded the special transport of the Space Shuttle Endeavour from Los Angeles airport to the California Science Center (13.5 miles away). The transport is scheduled for next October.
We'll try to find an interesting project to have you visit this summer. We have a large bridge move in August near Chicago.

So I'll think about it a little more and put a little draft itinerary/program together in the next couple of weeks and we can kick it around and work out the details with some of your input.

Maybe 3 weeks in Montana, 1 week in California & 1 or 2 weeks on a project site.

Merry Christmas to you and I'll be in touch.
Take care,

Den Director

AWESOME.


Zalig man, ik hoop ook nog eens naar de States te gaan voor m'n studies :).

tom1

Legacy Member
Toch wel raar, al mijn andere jaren was ik nu al hard aan het blokken en nu ben ik nog een groepswerk aan het afwerken :unsure:.
Lang leve het laatste jaar!

Baats

Legacy Member
Vandaag met Financiële Analyse begonnen, de eerste hoofdstukken zijn nog chill, vanaf morgen wordt het zwaar :sad:

Lospeed

Legacy Member
Ferm overslapen en geen goesting om te leren :sad:
Daarbij moest zeker vandaag fysiologie al eens volledig doorgenomen zijn maar na 4-5 dagen zijn er nog steeds bijna 100 pagina's niet gedaan...
Hopelijk redt deze avond nog wat. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan