GodLikeBE
Legacy Member
Hallo iedereen!
Heb donderdag dus mijn diploma mogen ophalen. Middelbare school zit er dus op voor mij. 'k Heb mijn laatste drie jaar multimedia gedaan op Viso en zit eraan te denken om volgend jaar naar het hoger onderwijs te gaan. Ik zou heel graag voor een klas staan in het lager. Wel zijn er nog een paar vraagjes. Misschien zijn er hier met ervaring in deze richting die ze kunnen beantwoorden of die extra info kunnen geven.
extra tips en/of info zijn zéker welkom
Waarschijnlijk zal ik nog bijkomende vragen hebben.
Merci!
Heb donderdag dus mijn diploma mogen ophalen. Middelbare school zit er dus op voor mij. 'k Heb mijn laatste drie jaar multimedia gedaan op Viso en zit eraan te denken om volgend jaar naar het hoger onderwijs te gaan. Ik zou heel graag voor een klas staan in het lager. Wel zijn er nog een paar vraagjes. Misschien zijn er hier met ervaring in deze richting die ze kunnen beantwoorden of die extra info kunnen geven.
- Hoeveel uur les per dag zou ik kunnen hebben?
- Is het elke dag les?
- Welke vakken mag ik verwachten (en van welk niveau)? Komt er nog psychologie ofzo bij kijken?
extra tips en/of info zijn zéker welkom
Waarschijnlijk zal ik nog bijkomende vragen hebben.Merci!
Mij ging dat zingen en dat klokkenspel bespelen totaal niet af.
(binnen het lager onderwijs toch niet).
ad: