Beide zijn mogelijk.
Kies je zelf he. Tegenwoordig is iedereen weer zwaar tegen tabellen en voor het gebruik van divs. Maar dat blijft een eigen keuze.
Persoonlijk vind ik het gebruik van tabellen gemakkelijker, minder geknoei met css.
@featherfoot, geknoei omdat je er veel nodig hebt?
njah, tis ene gastenboek he, dus zal wel een serverside taal achterzitten. Hij moet die div's, ... maar schrijven voor 1 post, de rest wordt automatisch herhaald he. Neem ik toch aan/hoop ik voor hem
terug @ topic:
njah, kijk eerst es naar wat je wil, hoe het er moet uitzien, .. op papier, of gewoon in je gedachten alvorens onmiddellijk alles te beginnen coden. En kies dan de gemakkelijkste/overzichtelijkste/ beste methode.