Archief - WIP: modelbattle > Dresse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
Hier dus mijn wipthread voor de modelbattle.

conceptschets%20.jpg


snelle conceptschets van hoe em eruit zou moete zien. sorry voor het marginaal getekend zijnde, ma moet er weer wa inkomen, is weer twee maand geleden datk nog potlood heb vastgehad.

uitgerust met vlammenwerper vooraan, torpedos en machinegeweer op het dak. dit alles om obstakels uit de weg te ruimen en mogelijke gemuteerde monsters en aliens het hof te maken.
hij wordt dus aangestuurd door de goeie oude propellor omdat aanstuwracketten voor teveel brandwond-hinder zorgden in de overbevolkte steden...

guRuh

Legacy Member
brandwond hinder? What about those chopped of arms ;)

Spijtig dat ik zelf niet zoiets kan uitwerken, inspiratie genoeg anders :D

dresse

Legacy Member
snelle lowpoly model om is idee te krijgen voordatk begin met highpoly...

lowres-model.jpg

`SeriOUs

Legacy Member
flamethrower = hitte.
hitte = smeltend ijs.
smeltend ijs = slecht schaatsen.

Holy Paladin

Legacy Member
ik denk dat et de bedoeling is om daar ijs mee te smelten, zoals op zen schets geschreven staat :p

$vekke

Legacy Member
mooi voertuig
ik zou persoonlijk meer gaan voor rupsbanden in ijs maar allee :)

en euhm sharp blade -> best handschoenen aandoen gelijk op de schaatsbaan :lol:

`SeriOUs

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ik denk dat et de bedoeling is om daar ijs mee te smelten, zoals op zen schets geschreven staat :p
En hoe gaat hij er dan op schaatsen? Als het grote brokstukken moet kunnen laten smelten, zal je het ijs onder de schaats ook wel laten smelten.

Holy Paladin

Legacy Member
dat is muggeziften imo.. als dat nu ne supergoeie vlammewerper is die zeer lokaal dingen kan laten smelten, dan is er geen probleem he

Lo_fi

Legacy Member
`SeriOUs zei:
En hoe gaat hij er dan op schaatsen? Als het grote brokstukken moet kunnen laten smelten, zal je het ijs onder de schaats ook wel laten smelten.

Zit wel iets in he.. Als je met een vlammenwerper een groot stuk ijs laat smelten kan het wel eens gebeuren dat je het ijs van onder kan bewonderen. Waar ik ook aan dacht is dat een ijsvlakte niet echt totaal uit ijs bestaat..er zijn vaak ook stukken water die je eventueel ook zou moeten kunnen oversteken. Met schaatsen alleen lukt dat niet..

dresse

Legacy Member
de wereld is wel volledig bevroreen eh manne, geen water meer dus...
en kzal de vlammenwerper weglaten zenne :( heeft idd ni veel nut, want daar waar er brokstukken zijn kan mijn voertuigje toch ni schaatsen. den deze is alleen goe voor op de weg, die in de toekomst uiteraard van ijs is gemaakt... veel goedkoper eh... waarschijnlijk ga ik toch veel te vroeg klaar zijn dus kan nog de off road versie er ook van maken eh...

enfin, schaatskes zijn af...
messenrender.jpg

Sk8erMatty

Legacy Member
damn zot schoon getekend .. :niceone: en die schaatskes zijn ook magnefiek :niceone:

Robken

Legacy Member
als ge zo voort doet dan gaat ge wel 2 maand en 3 weken met uw vingers zitten draaien he makker :p

guRuh

Legacy Member
`SeriOUs zei:
flamethrower = hitte.
hitte = smeltend ijs.
smeltend ijs = slecht schaatsen.

Sure :scream:

Wat doen ze met schaatsbanen? Juist ja, die machines waar ze mee over het ijs rijden scheiden wel degelijk warmte af.

;)

dresse

Legacy Member
en daarbij vriest het zo hard buiten dat het ijs da smelt direct terug bevriest en eigenlijk gewoon een andere vorm aanneemt.
dus alles kan !

`SeriOUs

Legacy Member
guRuh zei:
Sure :scream:

Wat doen ze met schaatsbanen? Juist ja, die machines waar ze mee over het ijs rijden scheiden wel degelijk warmte af.

;)
En ook koude? :unsure:
En een groot verschil tss torchen en verwarmen hé, neen?

Ik zal wel miz sijn, lompe ik.

guRuh

Legacy Member
Tkomt erop neer dat dresse geen vlammenwerpen meer heeft, en das spijtig :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan