GregoryCo
Legacy Member
Vandaag heb ik eens iets in elkaar gestopt om nog wat bij te leren en wat ervaring op te doen. Het is een kleine website met inhoud die wat saai en leeg is, maar het gaat hem eerder over het design.
Dus graag jullie meningen en opbouwende kritiek
Het is trouwens een fictief "bedrijf".
Alles werd met css gedaan, buiten de header met Photoshop.
GRN | Home
De site wordt het best bekeken met firefox omdat er nog een bugje zit ivm de opacity (in css) op IE. Op IE is het niet doorzichtig, op FF wel...
Groeten
Gregory
Dus graag jullie meningen en opbouwende kritiek
Het is trouwens een fictief "bedrijf".Alles werd met css gedaan, buiten de header met Photoshop.
GRN | Home
De site wordt het best bekeken met firefox omdat er nog een bugje zit ivm de opacity (in css) op IE. Op IE is het niet doorzichtig, op FF wel...
Groeten
Gregory