Mista Molla
Legacy Member
Hey,
Ik heb een 4tal maanden geleden mijn eerste DSLR gekocht, een Nikon D40. Geweldig om zo'n toestel te hebben, en het is een instap toestel, wat bepaalde functies mist. Nu ik dacht in het begin niet dat dat mij zou storen, maar nu ik wat andere dingen wil proberen, merk ik dat er toch een paar zaken missen, dat mij stoort.
Nu heb ik via een kennis, de kans om een D70 op de kop te tikken voor 200€... Zou dit een goede stap zijn? De D70 is ouder, maar is toch wel beter, vooral door ingebouwde AF-motor wat nuttig zou zijn, aangezien ik een aantal (goede) oude lenzen heb die niet compatibel zijn met de D40.
Wat vinden jullie ervan?
Mvg,
Ik heb een 4tal maanden geleden mijn eerste DSLR gekocht, een Nikon D40. Geweldig om zo'n toestel te hebben, en het is een instap toestel, wat bepaalde functies mist. Nu ik dacht in het begin niet dat dat mij zou storen, maar nu ik wat andere dingen wil proberen, merk ik dat er toch een paar zaken missen, dat mij stoort.
Nu heb ik via een kennis, de kans om een D70 op de kop te tikken voor 200€... Zou dit een goede stap zijn? De D70 is ouder, maar is toch wel beter, vooral door ingebouwde AF-motor wat nuttig zou zijn, aangezien ik een aantal (goede) oude lenzen heb die niet compatibel zijn met de D40.
Wat vinden jullie ervan?
Mvg,
en 200 is nietveel 