Archief - REQ: Logo voor gamingclan.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeTa

Legacy Member
Ik ben een nieuwe clan gestart met een paar vrienden en zoek een logo die bij de naam past en die ons kan vertegenwoordigen op een paar ladders.
De clannaam is Escape velocity. tag is Eve.
Escape velocity is de snelheid die een voorwerp nodig heeft om aan de zwaartekracht van de aarde te ontsnappen. (Mssn leuk om er in te verwerken?:))
Alvast bedankt.

GeTa

Legacy Member
Wie dat mijn clan een logo maakt krijgt van mij een kusje... :>
Het wordt niet gebruikt om winst te maken ofzo en is wss maar tijdelijk.
Dus als 1 van de briljante members hier op het graphics - art en design forum mij een logo maakt dan zou ik zeer tevrden zijn.
*kuist zijn slijm op voor hij vertrekt*

Mr Syphon

Legacy Member
als ge hier geen geld op tafel legt doen ze nog ni eens de moeite voor hunne photoshop open te doen :p

Typhon`

Legacy Member
inderdaad, je gaat ook niet bij de bakker achter een gratis brood zagen omdat je veel honger hebt.

D3C0Y

Legacy Member
Typhon` zei:
inderdaad, je gaat ook niet bij de bakker achter een gratis brood zagen omdat je veel honger hebt.

das bij mij wel al gelukt met flesjes water, op soulwaxmas (dacht ik) wilden ze me geen bonnekes meer verkopen en dan ben ik zo beginnen pleiten van "wilt ge mij dood ofzo, dat ik totaal dehydrateer allemaal door uw schuld" toen 2 flesjes water gekregen :D

dresse

Legacy Member
@mr syphon: "ze"? "hunne photoshop"? Wij komen ook niet binnenvallen op uw racing forumke om te kakken op het feit dat alsk u geen geld geef ge mij ni van leuven naar Gent wilt brengen. Uwe naft en uw tijd kost geld zou ge zeggen. Wel onze pc en software en onze tijd kosten ook geld. Bij ons daarentegen kost het nog moeite om iets te bedenken enzo, al wat gij zou moeten doen is aan een stuurke draaien... (zal ook maar een smiley zetten, dan lijkt het minder aanvallend: :p )

@D3COY: bedankt om ons dat even mede te delen :)

GeTa

Legacy Member
Het gaat hier dus wel om een logo voor ne clan van 1 dag oud eh mensen. Da logo is ook maar tijdelijk tot we iemand vinden die er iets moois van wil maken.

En Mr Syphon ik heb in het verleden hier al eens een logo aangevraagd voor iets op school dus er zijn nog mensen die het gwn doen omdat ze het graag doen en niet voor het geld.

En het is niet alsof ik achter iets vraag dat normaal gezien een gefixte prijs heeft Typhon.
Bezie het als vragen achter een brood van verleden week met schimmel op? :P

Stimpy

Legacy Member
g3t4 zei:
Het gaat hier dus wel om een logo voor ne clan van 1 dag oud eh mensen. Da logo is ook maar tijdelijk tot we iemand vinden die er iets moois van wil maken.

nu heb je me overtuigd, voor dit doel wil ik zéker een logo maken :wtf:

wat dacht je van

-=[Eve]=-


krijg je gratis van mij

GeTa

Legacy Member
tomhuveners zei:
een clan van 1dag oud :unsure:
kgeef u nog een week.

Een dag oud en al sponsors voor vent, server, bnc op irc.
Sinds ik en een maat begonnen zijn aan 2v2 cod4 hebben we al een ut3 afdeling en cs 1.6 afdeling. En die kunt ge tot de beste van België rekenen.
Niet dat dit iets uitmaakt natuurlijk maar ik denk toch dat we iets langer dan een week gaan meegaan ;).

@Stimpy: Ik vraag hier voor een simpel logo dat niet te veel tijd kost. NATUURLIJK is dat tijdelijk. -_-
Als iemand hier er zijn tijd wil insteken en er iets moois van wil maken dan zouden we het mssn wel houden.
Ik vraag dus niet dat iemand hier uren van zijn leven besteed aan een logo dat maar een paar dagen meegaat.

Devastate

Legacy Member
kan je dan niet vragen aan de sponsors dat ze betalen voor een logo?
Ik bedoel, je hebt sponsors, servers ... maar wil geen geld geven aan een logo dus kom je hier maar smeken?

odd.

nuja, logo's zijn nooit m'n ding geweest dus dit laat'k aan mij voorbij gaan.

GeTa

Legacy Member
We krijgen geen geld van die sponsors. Ze verlenen gewoon hun diensten in ruil voor reclame.
En smeken? Sorry, maar zo ver laat ik het niet komen. ;)
Dan zoek ik liever iemand die het graag doet, niet voor het geld...

deathsythe

Legacy Member


have fun, kweetet tis simpel, mjah tis een reden waarvoor vele geld vragen zeker ? :)

edit, kzie juist nog wa foutjes, als je het wilt, dan zal ik het wel mooier afwerken.
tis snel snel :d

SMa

Legacy Member
Ik snap niet dat mensen dat hier almaar opnieuw gratis komen vragen... (met als gevolg dat dezelfde discussie altijd maar weer gevoerd moet worden)
Het werk die in een (goed) logo kruipt wordt blijkbaar sterk onderschat.
Trouwens, iemand die de hele dag bezig is geweest met ontwerpen/tekenen/animeren/... heeft 's avonds meestal geen zin om nog eens gratis en voor niets een logo te ontwerpen voor piet snot.
Als je bij de bakker een loodgieter tegenkomt, vraag je hem toch ook niet of hij voor niets je leidingen wil komen herstellen, ook al is het 'maar' een uurtje werk?

Ikzelf ben geen designer (atm eerder een art-toerist :p), maar ik heb wel men eigen 'gespecialiseerde' ict-stuff waarvan mensen te vaak willen profiteren ;)

LeSec

Legacy Member
Bwah, dat ligt puur aan de persoon aan wie je het vraagt imo.

Mensen die graag met grafisch ontwerp bezig zijn en die zich willen oefenen op bepaalde onderwerpen zullen zo'n logo gratis maken, puur als test voor zichzelf.

Anderen die weten dat ze zoiets kunnen, hebben daar nu eenmaal weinig of geen zin in dat te doen zonder financiële compensatie wat begrijpbaar is.

deathsythe

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Bwah, dat ligt puur aan de persoon aan wie je het vraagt imo.

Mensen die graag met grafisch ontwerp bezig zijn en die zich willen oefenen op bepaalde onderwerpen zullen zo'n logo gratis maken, puur als test voor zichzelf.

Anderen die weten dat ze zoiets kunnen, hebben daar nu eenmaal weinig of geen zin in dat te doen zonder financiële compensatie wat begrijpbaar is.

²nd
volledig mee eens.
en dresse doet het autorijexamen gemakkelijk lijken... uw vergelijking is ook nergens naar hoor.

dresse

Legacy Member
my point being... :ironic:
hij doet mijn hobby/werk voor als "effe photoshop openen", dus ik kak op zijn (vermoedelijke) hobby...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan