GenesisX
Legacy Member
Als deze thread in de juiste categorie staat bennek blij! Anders, sorry en moven dan maar? 
Ik zit met een probleem. Ik zit in 5Informaticabeheer en vandaag hebben we examen programmeren en access gekregen. Daar realiseerde ik me iets; het is té erg. Het niveau en de saaiheid.
Twee uren tijd om access te maken; gevolg.. niet genoeg tijd, laatste pagina niet kunnen maken. Twee uren tijd om te programmeren in .NET; gevolg.. niet genoeg tijd, laatste 2 pagina's niet afgewerkt en van de eerste pagina's werkte m'n programma niet.
Nu.. zo was het van iedereen. Na die 2 uren programmeren ben ik het gewoon afgetrapt. Dingen die we niet gezien hadden, die we niet kenden en waar het examen zelf vol met fouten zat. Onze lerares zelf zit 2 uren aan één lijntje code om de fout toch maar te vinden, en dan denkt ze van ons dat we die in 5 minuten gevonden zouden hebben. Plus dan nog een pagina lang over een opgave die abnormaal was. Zelfs onze ervaren C++ stagair-programmeur kon er niet aan uit en gaf toe dat er fouten inzaten.
Vorige week zelfs op het examen word, twee uren de tijd.. niemand had alles gemaakt! Word is easy ja.. maar wat zij geeft is onmogelijk om in twee uren af te kunnen werken. Dit hou ik geen jaar vol! Ik wil grafisch, designen, etc.. maar geen programmeren en heeltijd op die stoel zitten en te luisteren waarom dat niet werkt.
Lange tekst
Daarom vraag ik jullie, wat kun je mij aanraden om te gaan doen na de vakantie en dat te maken heeft met grafisch? Ik dacht iets gelezen te hebben over MCT (als dat het juiste is) in Gent. Voor mij is het ver, maar ik doe alles om hier weg te geraken!
Andere suggesties ook welkom. En toch bedankt als je dit helemaal gelezen hebt.

Ik zit met een probleem. Ik zit in 5Informaticabeheer en vandaag hebben we examen programmeren en access gekregen. Daar realiseerde ik me iets; het is té erg. Het niveau en de saaiheid.
Twee uren tijd om access te maken; gevolg.. niet genoeg tijd, laatste pagina niet kunnen maken. Twee uren tijd om te programmeren in .NET; gevolg.. niet genoeg tijd, laatste 2 pagina's niet afgewerkt en van de eerste pagina's werkte m'n programma niet.
Nu.. zo was het van iedereen. Na die 2 uren programmeren ben ik het gewoon afgetrapt. Dingen die we niet gezien hadden, die we niet kenden en waar het examen zelf vol met fouten zat. Onze lerares zelf zit 2 uren aan één lijntje code om de fout toch maar te vinden, en dan denkt ze van ons dat we die in 5 minuten gevonden zouden hebben. Plus dan nog een pagina lang over een opgave die abnormaal was. Zelfs onze ervaren C++ stagair-programmeur kon er niet aan uit en gaf toe dat er fouten inzaten.
Vorige week zelfs op het examen word, twee uren de tijd.. niemand had alles gemaakt! Word is easy ja.. maar wat zij geeft is onmogelijk om in twee uren af te kunnen werken. Dit hou ik geen jaar vol! Ik wil grafisch, designen, etc.. maar geen programmeren en heeltijd op die stoel zitten en te luisteren waarom dat niet werkt.
Lange tekst

Daarom vraag ik jullie, wat kun je mij aanraden om te gaan doen na de vakantie en dat te maken heeft met grafisch? Ik dacht iets gelezen te hebben over MCT (als dat het juiste is) in Gent. Voor mij is het ver, maar ik doe alles om hier weg te geraken!

Andere suggesties ook welkom. En toch bedankt als je dit helemaal gelezen hebt.


Waar is dat ergens en wat doen ze er?

.