Joeri
Legacy Member
Ik vraag me af of beeldstabilisatie in de body hetzelfde goede resultaat geeft dan beeldstabilisatie in de lens. Om dat daar die beeldstabilisatie over de gehele lens zit.
Testen hebben al uitgewezen dat het een pak minder effectief is, vooral bij tele's
En wat met ne body met beeldstabilisatie en een lens met beeldstabilisatie? Een lens met beeldstabilisatie geactiveerd op ne statief is al ne no go
Jaja, beeldstabilisatie het is me nogal wa![]()
Gelukkig bieden de fabrikanten met ingebouwde IS geen lenzen met IS, en omgekeerd ook niet. Nothing to worry about dus



)