fartbunny
Legacy Member
ik zal der geen doekjes om winden, ik zit in de put.. Ik ben nu al maanden bezig met het proberen te verbeteren van mijn 3D skills in 3Dmax maar ik schijn niet door een soort onzichtbare barriëre te geraken.. ik heb wel redelijk veel tutorial gedaan maar ofwel zijn deze zodanig simpel dat ik er geen genoegen in neem dat ik ze gemaakt heb ofwel kom ik op een bepaald punt waar ik mijn weg verlies tussen de vertexen en het gewoonweg opgeef, zelfs al lijken de tutorials zo gemakkelijk.. Dus wou ik even vragen op het forum, waar al enkele enorm goeie 3D modellers zitten (Holy paladin, Dresse, Bram Boogie, Lunchbox, ..), hoe kan ik in godsnaam door die verdomde muur breken? Is er iets wat ik verkeerd doe? Hoe kan ik mijn inzicht tss de vertexen verbeteren? Ik weet dat ik moet oefenen oefenen oefenen maar het lukt me gewoonweg niet om ook maar iets te maken waar ik trots op kan zijn
ad:
ad:
niet weet waar ik precies vertexen moet plaatsen, moet cutten, etc.
de vraag is dan gewoon, wat is mijn ding dan wel 
)