{DG}g0liatH
Legacy Member
http://www.tomorrowsdesigners.com
Oude site helemaal in nieuw jasje gestoken, compleet nieuw design, nieuwe features en in 5 kleuren beschikbaar. Nog geen mods installed spijtig genoeg omdat ik ze allemaal moest wegdoen door update van phpbb 2.013 naar 2.019
Ik hoop de site weer actief te krijgen na een paar maanden downtime, zeer moeilijke opdracht maar ik doe mijn best
zou zeer graag weten wat jullie ervan denken, wat jullie goed vinden, wat jullie niet goed vinden en wat ik moet veranderen.
merci voor jullie tijd
Oude site helemaal in nieuw jasje gestoken, compleet nieuw design, nieuwe features en in 5 kleuren beschikbaar. Nog geen mods installed spijtig genoeg omdat ik ze allemaal moest wegdoen door update van phpbb 2.013 naar 2.019
Ik hoop de site weer actief te krijgen na een paar maanden downtime, zeer moeilijke opdracht maar ik doe mijn best
zou zeer graag weten wat jullie ervan denken, wat jullie goed vinden, wat jullie niet goed vinden en wat ik moet veranderen.
merci voor jullie tijd
Voor mij geen probleem (zit op hoge resolutie) maar zet eens op 1024x768 (nog door velen/meesten gebruikt..) en je ziet het wel...
<span> ipv <font> voor de rest likjkt het wel ok. Met enkele kleine aanpassingen kunt ge het trouwens xhtml valid maken als je dat zou wensen.