Archief - PREVIEW: tomorrowsdesigners.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{DG}g0liatH

Legacy Member
http://www.tomorrowsdesigners.com

Oude site helemaal in nieuw jasje gestoken, compleet nieuw design, nieuwe features en in 5 kleuren beschikbaar. Nog geen mods installed spijtig genoeg omdat ik ze allemaal moest wegdoen door update van phpbb 2.013 naar 2.019

Ik hoop de site weer actief te krijgen na een paar maanden downtime, zeer moeilijke opdracht maar ik doe mijn best :)

zou zeer graag weten wat jullie ervan denken, wat jullie goed vinden, wat jullie niet goed vinden en wat ik moet veranderen.

merci voor jullie tijd

M_N_M

Legacy Member
als je het scherm verkleint dan komt menu op 2 rijen te staan :p Voor mij geen probleem (zit op hoge resolutie) maar zet eens op 1024x768 (nog door velen/meesten gebruikt..) en je ziet het wel...

Voor de rest vind ik het wel oké, tamelijk sober. (misschien zelf wat té simpel voor een designer website?)

Wel plezant dat je die in meerder kleuren kan zetten :)


Grtz

Rvl

Legacy Member
u td (logo veronderstel ik) ziet er 100% tutorial uit en is dus niet zo goed om dit zuiver te gebruiken (dit wil niet zeggen dat je het slecht hebt gemaakt). Het hovereffect van het menu, meer specifiek het groen, zou ik veranderen aangezien het u tekst niet meer leesbaar maakt. U site is duidelijk gemaakt op 1024*768 resolutie aangezien het bij 800*600 het menu "fucked up" weergeeft. De header is ook vrij leeg voor "tomorrow designers" te noemen, ik had me aan iets futuristisch verwacht of een mooi staaltje art maar dan teleurgesteld door ne gradient en niet meer dan dat:). Als ik naar 1280*... resolutie ga dan vind ik ook da u site veel te breed wordt. Het deel van de content wordt dan veel te breed waardoor u layout nogal leeg en saai lijkt. Kleuren zijn wel goed buiten het geel dat te fel is (voor mijn ogen toch). Bij de dashed kaders is er veel te veel witruimte tussen kader en titel (de border-top) dus.

U site kan dan wel tomorrow designers noemen maar u code is dan wel voor de yesterday coders;) <span> ipv <font> voor de rest likjkt het wel ok. Met enkele kleine aanpassingen kunt ge het trouwens xhtml valid maken als je dat zou wensen.

Quilombo

Legacy Member
idd veel te saai om een site van/voor tomorrow's designers te zijn

{DG}g0liatH

Legacy Member
M_N_M, idd ik ga de nav tekst wat verkleinen, zodat het ook in 800x600 past. merci

Rvl, bedankt voor de vele tips, ik ga er zeker gebruik van make.

Quilombo, misschien wel, maar op zich is de layout niet zo belangrijk als de content.

Rvl

Legacy Member
Goliath, waarschijnlijk zegt quilombo dit ook omdat u url laat blijken dat het toch om een "design & layout" site gaat en hier dus de layout centraal zou moeten staan en dus eigelijk het belangrijkste zou zijn. (content natuurlijk ook);)

Quilombo

Legacy Member
Rvl zei:
Goliath, waarschijnlijk zegt quilombo dit ook omdat u url laat blijken dat het toch om een "design & layout" site gaat en hier dus de layout centraal zou moeten staan en dus eigelijk het belangrijkste zou zijn. (content natuurlijk ook);)

idd

ik heb zo altijd wel bedenkingen bij websites over designen die dan zelf een pover design hebben..
hoewel da k der al tegen ben gekomen die eigenlijk zo goed als geen layout hadde maar toch erg nuttig waren

greets kratz

{DG}g0liatH

Legacy Member
hehe Rvl, ik snap het :P

Quilimbo, das waar, voor een design site zou de layout iets chicker mogen zijn. thx voor jullie mening :)

{DG}g0liatH

Legacy Member
zou heel graag nog wat meer feedback hebben aub.

wat vinden jullie van het kies-je-kleur systeem? vinden jullie de inhoud iets waard? wat kan ik doen om de site wat aantrekkelijker te maken?


thanks

Quilombo

Legacy Member
das maar zwakjes vind ik, de design verschille te weinig van elkaar, just bgcolor en nog iets anders

ma in zo'n simpel design kunt ge ook ni veel veranderen..

[ImpacT]

Legacy Member
Don't take it the wrong way. Maar ik zou het woord "designers" maar weglaten, want veel design vind ik er niet aan.

M_N_M

Legacy Member
de tutorials zien er wel deftig uit vind ik.. En de inhoud is natuurlijk ook belangrijk :)


Grtz

KULeest

Legacy Member
Ik kan die goooooogle ads echt nie meer zien hè... Wie klikt daar in godsnaam nu op :|

denk

Legacy Member
best goed, maar idd, site is te breed op hoge resolutie en mijn ogen doen zeer van naar de webpages te zien (misschien omdat het al zolaat/zovroeg is), dno :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan