Archief - PREVIEW: Design & Interieur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

6sic6

Legacy Member
Quilombo zei:
ik vind dat lettertype ook lelijk :|

en de inhoud zelf is nogal saai en kleurloos (mss nog een achtergrondkleurtje, ander kleuren voor titels etc... ?)

en aangezien je niet veel content hebt zou ik nog verkleinen hoor, bv. bij historiek.. het is niet echt aangenaam om zo helemaal van links naar rechts te lezen: je hebt ook geen boeken die even breed zijn als je scherm he..

bij de andere dingen is je scherm gewoon voor meer dan de helft leeg, dan kan je beter (imo) je site wat verkleinen en die centreren (of links uitlijnen whatever)

edit: looooooooooooooooool, bijna alles wat ik zei is al aangepast :D :D nu nog wa meer kleur ;)
en mss wat meer letterspacing in uw menu (zo'n lettertypes waar je alleen de rand van ziet zijn zo niet supergoed leesbaar)

hm ik zou precies toch nog die dingen links (zijn dat verfpotten :x) wegdoen uit je header, het steekt nogal af tegen de rest, en ik denk wel dat het een pak mooier zal zijn zonder.. je ziet zelf maar

hehe, cava :) inhoud aanpassingen (css e.d.) is voor later. Nu wil ik eerst een propere layout hebben.
Die verfpotten, tja, ze willen die er eigelijk wel op dus ik moet ze wel laten staan. Heb al op verschillende manieren geprobeert om ze te integrere ma twil maar nie lukke. En ik vrees dat, zonder mss alles een beetje leeg wordt ... niet ? Dus font is goed nu ? (van laatste update dus he :p)
Kennis van me, zei me van borders rond de hele site te zetten, maar niet in zwart, zou dit wat worden ... wie weet

6sic6

Legacy Member
wat vinden jullie nu van het lettertype ?
Goed of een ander nemen nog ?

PapaGanz

Legacy Member
Ik zou toch nog een ander lettertype nemen voor je menu en misschien met een kleurtje dat het niet te saai wordt :).

Thorens

Legacy Member
Met versie 3 kom je al aardig in de buurt. Beetje meer kleur inbrengen (misschien iets met de grijze verfpotten doen?) en die roze lijn daar weghalen. En het lettertype van het menu vind ik nog steeds niet ok.

6sic6

Legacy Member
ja sorry van het roze lijntje :D wask vergete wegdoen :niceone:

kan iemand een vb van goe lettertyp geven, want ik kijk me der echt al suf op nu ze ... :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan