dresse
Legacy Member
jaja, de deadline is gedaan...
toch maar 1 thread voor aanmaken.
moesten er mensen zijn die er nog aan gedacht hebben om een renderke te maken van het afgewerkte, of gedeeltelijk afgewerkte product..., post ze hier dat er een vote kan gebeuren en dat er nieuwe (hopelijk kortere) battle kan gestart worden
In deze thread geen commentaar meer geven, of ge ze al dan niet geslaagd vindt mag wel. Als ge een gedetailleerde bespreking wilt van het concept moet ge maar naar de wip thread van het model gaan. (post dus ook de link naar uw wip thread)
Als uw model nog niet af is moogt ge ook renders van wa ge tot nu toe hebt posten. Daar zal natuurlijk bij het voten wel rekening mee gehouden worden...
hier die van mij:
wip thread: http://users.pandora.be/Dresse/battle/1.jpg
niet helemaal afgekregen omdatk serieus sukkel met rsi klachten :doh:
tot nu toe win ik
toch maar 1 thread voor aanmaken.moesten er mensen zijn die er nog aan gedacht hebben om een renderke te maken van het afgewerkte, of gedeeltelijk afgewerkte product..., post ze hier dat er een vote kan gebeuren en dat er nieuwe (hopelijk kortere) battle kan gestart worden

In deze thread geen commentaar meer geven, of ge ze al dan niet geslaagd vindt mag wel. Als ge een gedetailleerde bespreking wilt van het concept moet ge maar naar de wip thread van het model gaan. (post dus ook de link naar uw wip thread)
Als uw model nog niet af is moogt ge ook renders van wa ge tot nu toe hebt posten. Daar zal natuurlijk bij het voten wel rekening mee gehouden worden...
hier die van mij:
wip thread: http://users.pandora.be/Dresse/battle/1.jpg
niet helemaal afgekregen omdatk serieus sukkel met rsi klachten :doh:
tot nu toe win ik


(weer iets bijgeleerd)