ShadesOfJae
Legacy Member
ru`orez zei:hmmz... zijn idd gewone snapshots..
er is zelfs geen scherpstelling, enorm slechte weerkeuze, geen intressante onderwerpen (of ge maakt ze toch niet intressant)
http://users.telenet.be/8U6/FOTO/Nikon Coolpix 4600/DSCN0087.JPG bij deze foto bv... die ruis... VEEL TE HOGE ISO !
Je gaat zwaar in de fout, telkens typische snapshots... Je houdt geen rekening met krachtlijnen/krachtpunten/bogen in het landschap/Gulden Snede, en noem maar op... tzijn richtlijnen, die je als beginnend fotograaf beter volgt, indien je deze genoeg beheerst, dan mag je bewust wat van deze richtlijnen afwijken..
Tenigste wat jij nu momenteel te doen hebt, is veel meer leren over fotografie, en zeker het gevoel creeëren, want dit is echt niets...
Waar kan ik meer over fotografie leren ?
