Archief - OTHER: Site voor LAN op school

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fuji1337

Legacy Member
Dit is zowat men eerste website die ik volledig zelf gemaakt heb, ik moet wel nog 2 paginas aanmaken, maar ik wou eens wat meningen wat jullie er van vinden? Alle commentaren zijn welkom!

*edit link vergeten :P Merci omfg voor het melden!: http://creativity.technotop.nl/tisllan

cool_boy_ke

Legacy Member
Ik dacht eerst dat het TISJ lan was :)
Ik heb niet naar de code gekeken (geen zin atm) :) Die zal wel goed zijn

Verander "Nodigheden" naar "Benodigdheden"
Een beetje meer Info over crew voor die pagina op te vullen
Forum gaat niet ...
Login :
PHP:
Warning: main(inc/login.inc.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cup1001/domains/cup.be/public_html/tisllan/index.php on line 140

Warning: main(): Failed opening 'inc/login.inc.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/cup1001/domains/cup.be/public_html/tisllan/index.php on line 140
=> Normaal ?

Ik gebruik Opera btw

Mischien ook compo's toevoegen :niceone:

Freaky 7

Legacy Member
niets speciaals,
en om eerlijk te zijn, wie gaat er nu naar een lan op sint lodewijk? ge zijt u pc kwijt als ge ff naar wc moet :rofl:

omfg

Legacy Member
zoals freaky 7 zei is er idd niet veel op aan te merken.. het ziet er imo proper uit, mss jammer van de imageready code

Fuji1337

Legacy Member
@Cool_Boyke: Ja forum heb ik nog ni geupload en login page is nog niet aangemaakt.
@Freaky: Tis een voorstel van den directeur dusja :) Tis maar 1 dag en op toezicht van de leraars dusja :)

cool_boy_ke

Legacy Member
1 dag lan = te weinig
Serieus, daar gaat weinig volk op af komen...

DevStyle

Legacy Member
beetje simpel, maar meer is ook niet nodig voor een schoollan :)

Het enige wat mij een beetje stoort, is de combinatie tussen de achtergrondkleur en de content-achtergrond. (donkergrijs <-> wit)

Fuji1337

Legacy Member
@Cool_Boyke tmag maar 1 dag zijn, en tis ma voor een 30 man fzo ;) Dus da komt wel goed denk ik/

@Devstyle, wa stelt gij voor, kwa kleur combinatie?

DevStyle

Legacy Member
Fuji1337 zei:
@Devstyle, wa stelt gij voor, kwa kleur combinatie?
Ik zou het niet zo meteen weten, ik pruts meestal wat :)
Maar ik raad je aan om hier eens een kijkje te nemen.

paff_daddy

Legacy Member
uwe css kunt ge misschien nog in een extern css-bestand zetten.

(edit)Je kan misschien beter divs gebruiken in plaats van tables voor de lay-out, omdat dit hier meestal aangeraden wordt.

Ik zie in uw code ook twee keer een <html> en </html>-tag(en body,head). Maar dit is misschien niet fout? Iemand die dit kan bevestigen/weerleggen?

Zero Grav

Legacy Member
Als je al zoweinig kent van coden dat je niet weet dat er maar één keer html,head en body in je code mag voorkomen is het nogal vreemd dat je 'commentaar' geeft op orez zijn aanraden om divs te gebruiken. :/

paff_daddy

Legacy Member
Zero Grav zei:
Als je al zoweinig kent van coden dat je niet weet dat er maar één keer html,head en body in je code mag voorkomen is het nogal vreemd dat je 'commentaar' geeft op orez zijn aanraden om divs te gebruiken. :/

ik geef toch geen commentaar op orez ofzo :s, ik zeg gewoon dat orez, als hij deze thread zou zien, waarschijnlijk zou zeggen dat em divs moet gebruiken in plaats van tables, omdat orez dat meestal zegt tegen iemand die tables gebruikt voor de layout.

Kheb mijn vorige post maar aangepast, anders gaan anderen het misschien ook helemaal verkeerd interpreteren. :oink:

orez

Legacy Member
paff_daddy zei:
ik geef toch geen commentaar op orez ofzo :s, ik zeg gewoon dat orez, als hij deze thread zou zien, waarschijnlijk zou zeggen dat em divs moet gebruiken in plaats van tables, omdat orez dat meestal zegt tegen iemand die tables gebruikt voor de layout.

omdat het ook zo is :p en ik zegt dit niet alleen (cfr. Brock, Zero_Grav, en nog vele anderen hier die dit ook zeggen ;))

paff_daddy

Legacy Member
orez zei:
omdat het ook zo is :p en ik zegt dit niet alleen (cfr. Brock, Zero_Grav, en nog vele anderen hier die dit ook zeggen ;))

awel, dat bedoelde ik dus ook, maar Zero_Grav dacht ik ik het negatief t.o.v. u bedoelde ofzo

$mokey

Legacy Member
Css extern zetten, maakt code overzichtelijker. De lay-out is goed voor mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan