dennisgodderie
Legacy Member
Ter informatie:
Op donderdag 17u kreeg ik telefoon van een onbekend iemand voor mij. Hij had via een kameraad van mij gehoord dat ik webdesign deed. Piluxus is een advertising dat voor 90% online gebeurt. Nu hadden zij enkele programmeurs en designers ingeschakelt om hun website ineen te steken. Maar ze vonden het niet zo denderend. En nu hadden ze absoluut een website nodig omdat ze vrijdagmorgend om 10u in de media kwamen. Een online advertising zonder iets online te hebben, is minder
Vervolgens kreeg ik de vraag: zijt gij in staat om een mooie, niet volledig functionele website ineen te steken tegen morgenvroeg 10u? Na overleg met collega besloten we het te doen.
De website:
http://www.piluxus.com
We zijn donderdag dus om 19u begonnen, doorgewerkt aan 1 stuk tot 8u 's morgens. De layout zit goed volgens mij, maar er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering. (bv bij de advertenties van België komt een mooier overzicht per categorie e.d.). De functionaliteit is nog met "bugs" en nog niet alles is zo uitgebreid als het uiteindelijk gaat komen.
Wat is er gebeurt op de korte tijdsspanne die wij kregen:
- Layout opgesteld
- Omgezet tot "site"
- PHP / MYSQL
- Registreren gaat (nog zonder controles)
- Inloggen gaat (nog zonder controles)
- Advertentie plaatsen (komt later de mogelijkheid bij om foto/logo te plaatsen en een kleur te kiezen van de advertentie)
- Profiel beheren
Wat gaat er nog gebeuren:
- veel
Hebben jullie suggesties? 't Gaat vooral om de layout, vermits we zelf nog bezig zijn met het optimaliseren van de functionaliteit.
Op donderdag 17u kreeg ik telefoon van een onbekend iemand voor mij. Hij had via een kameraad van mij gehoord dat ik webdesign deed. Piluxus is een advertising dat voor 90% online gebeurt. Nu hadden zij enkele programmeurs en designers ingeschakelt om hun website ineen te steken. Maar ze vonden het niet zo denderend. En nu hadden ze absoluut een website nodig omdat ze vrijdagmorgend om 10u in de media kwamen. Een online advertising zonder iets online te hebben, is minder

Vervolgens kreeg ik de vraag: zijt gij in staat om een mooie, niet volledig functionele website ineen te steken tegen morgenvroeg 10u? Na overleg met collega besloten we het te doen.
De website:
http://www.piluxus.com
We zijn donderdag dus om 19u begonnen, doorgewerkt aan 1 stuk tot 8u 's morgens. De layout zit goed volgens mij, maar er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering. (bv bij de advertenties van België komt een mooier overzicht per categorie e.d.). De functionaliteit is nog met "bugs" en nog niet alles is zo uitgebreid als het uiteindelijk gaat komen.
Wat is er gebeurt op de korte tijdsspanne die wij kregen:
- Layout opgesteld
- Omgezet tot "site"
- PHP / MYSQL
- Registreren gaat (nog zonder controles)
- Inloggen gaat (nog zonder controles)
- Advertentie plaatsen (komt later de mogelijkheid bij om foto/logo te plaatsen en een kleur te kiezen van de advertentie)
- Profiel beheren
Wat gaat er nog gebeuren:
- veel

Hebben jullie suggesties? 't Gaat vooral om de layout, vermits we zelf nog bezig zijn met het optimaliseren van de functionaliteit.


