Archief - OTHER: klaar voor commentaar ;)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

orez

Legacy Member
goede poging, maar hier zit het hem vooral in de details enzo, de paddings & margins die je gebruikt, de uitlijning van sommige elementen, soms te dicht op elkaar... wat het net allemaal iets te druk maakt in mijn ogen, ge moet allemaal rustiger, meer presenteren in de stijl van je header.

En trouwens
ecnryptie (SHA1 & MD5)
dit (inclusief typfout) tussen uw kennis gooien, wat voor iets is me dat? Jippie ik kan de Security Module gebruiken in ASP.NET of yippie ik kan sha1() en md5() gebruiken in SQL/MySQL/PHP ? :/ Dit is wat overbodig hé

killgore

Legacy Member
-te drukke shoutbox (nie # posts, ma hoe hij wordt weergegeven).
-imho zijn uw boxes geen deel van layout, ze springen er nogal zwaar uit.

buiten da vreselijk menu vond ik uw vorig design beter, twas meer 1 geheel, da gevoel heb ik tbh niet bij deze site.

over content: same wat orez zegt: wa ge beter zegt is uw graad van opleidingsniveau, wat ge er van kent en wat uw ervaring is.
Met wat ge er van kent bedoel ik vooral: kunde enkel dingen programmeren of wete bv. ook veel van wat er achter uw code en std-functies schuil gaat?

3razor

Legacy Member
- bij portfolio best de links naar externe sites laten openen in nieuw browserkader ...
- voor de rest de site in zijn geheel misschien iets minder breed maken :D anders krijgen mensen met 'kleinere' resolutie al snel een horizontale schuifbalk ... ik meen zelfs dat men die op 1024 * 768 zit al zo'n schuifbalk ziet en dit kan wel wat beter :D

voor de rest niet mis :), owja die shoutbox mag ook wat overzichtelijker maar dit is bijkomstig ... die eerste twee puntjes zijn 'belangrijker'

Greetz

Xavez

Legacy Member
- het is niet duidelijk wat een link is in je doorlopende tekst (portfolio bvb), zonder een mouse-over, dat moet veranderd :)
- je paddings en margins zijn inderdaad nogal vreemd afgesteld, zodanig dat het geheel nu nét dat tikkeltje professionaliteit mist.
- je shoutbox moet meer geordend weergegeven worden, dit is écht wel vreemd, verwarrend,...

Eigenlijk kan ik gewoon best één ding zeggen: maak duidelijker onderscheid tussen bepaalde andere dingen! (links andere kleur of underline // shoutboxposts scheiden // meer padding gebruiken...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan