DSK
Legacy Member
ook maar even mn site hier posten...
is al een tijdje online maar wil wel eens weten wat jullie ervan denken
http://www.boeiend.be
is beetje mn portfolio/persoonlijke site/fotosite/...
zo zag hij er vroeger uit:
http://boeiend.be/tmp/oldscreen.JPG
is al een tijdje online maar wil wel eens weten wat jullie ervan denken
http://www.boeiend.be
is beetje mn portfolio/persoonlijke site/fotosite/...
zo zag hij er vroeger uit:
http://boeiend.be/tmp/oldscreen.JPG
anders krijgen mensen met 'kleinere' resolutie al snel een horizontale schuifbalk ... ik meen zelfs dat men die op 1024 * 768 zit al zo'n schuifbalk ziet en dit kan wel wat beter
, owja die shoutbox mag ook wat overzichtelijker maar dit is bijkomstig ... die eerste twee puntjes zijn 'belangrijker'